המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

כמה עולה בית מאזן?

המרכז עדיין לא נפתח ולא פעיל והתוכן שמוגש באתר הוא לצורכי מידע בלבד

בשנים האחרונות, צצים עוד ועוד חלופות שונות לאשפוזים ולטיפולים פסיכולוגיים, על כן נוכל למצוא כי אחת משורות החיפוש בעת חיפוש אחר טיפול כזה או אחר תהיה כמה עולה בית מאזן. טיפול זה הפך להיות שכיח עם הרפורמה בבריאות הנפש, שכן מתמודדי נפש יכולים לקבל מענה מהיר על ידי מגוון רחב של מוסדות שונים, בין אם במצבי קיצון ובין אם עבור שלב ביניים לפני אשפוז או השגחה או לאחר מכן. בבחירת מוסדות מסוג זה מומלץ להגיע אל המומחים בתחום, כמו פטריק קליניק המציעים מגוון רחב של שירותים פסיכיאטריים ברמה גבוהה ביותר.

כמה עולה בית מאזן ולמה קשורה הרפורמה?

הרפורמה שהגיעה אל מוסדות הציבוריים לבריאות הנפש, אכן חוללה מיני מהפכה בקרב המטופלים והמטפלים כאשר אל כלי הטיפולים השונים נוספו כעת בתי מאזנים בעלי מגוון רחב של אפשרויות טיפול מגוונות ומותאמות. על כן, נשאלת לא פעם השאלה כמה עולה בית מאזן, שכן הרפורמה הפכה את עלות אשפוז במחלקה פסיכיאטרית בעלות של קרוב לאלף וחמש מאות שקלים עד לכיסוי כמעט מלא דרך קופות החולים השונות.

המהפך הזה מצליח להתוות בעיקר דרך הרפורמה, וזאת ניתן לראות לא מעט מוסדות שונים המעניקים מגוון רחב של טיפולים הכוללים מטיפולי גמילה שונים ועד להתמודדות sos המחייבות טיפול מידי. כל אלו עוזרים לא רק להפחית את העומס בחדרי המיון הפסיכיאטריים הציבוריים, אלא גם מעניקים טיפולים אישיים מקיפים ומעולים יותר.

למה טיפול זה עדיף ולמי?

החלופה לאשפוז פסיכיאטרי מתאפיינת כיום דרך שלל חלופות שונות, אלו יכולים להיות על פי נושא הטיפול ואופי שלו ועד לסגנון מרחבי פתוח ושיח מכיל ומאפשר בין קוטלי המוסד. כאמור, לא כל הטיפולים והקליניקות המטפלות נכללות תחת כיסוי של הקופה, על כן בהגשת בקשה לטיפול באופן פרטי אכן מומלץ להבין כמה עולה בית מאזן, לא רק בשל המחיר אלא גם בשל אופי הטיפול.

ובכדי להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבורנו ועבור האוהבים שלנו, מומלץ להגיע אל קליניקת פטריק קליניק  המובילה בשירותי הפסיכיאטריה הפרטיים.

מה תהיה העלות לבית מאזן?

ללא כל קשר למי אנחנו ומה היא תכלית הקיום שלנו בעולם הזה, נצטרך לא אחת וברגע המתאים והנכון את המקום המושלם בו נוכל להניח את הראש ולנשום מבין כל שאלות ולחצי העולם השונים. מקום זה יכול להיות מתאים לכל סוגי המגדרים והלחצים עימם אנו נגיע אליו כמו בית מאזן לנשים, שיכול להוות מקום מקלט מעולה עבור נשים ובתנאים המתאימים גם לגברים. אבל הרבה לפני שאנו בוחרים את המקום המושלם להתאוורר בו, מומלץ לבודק דווקא אצל פטריק קליניק המספקים את כל השירותים הכוללים של בית מאזן, גם לגברים וגם לנשים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בארץ.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud