המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

התמכרות לתרופות מרשם

לא פעם שימוש ממושך בתרופות שונות, עלול לייצור תלות בחלק לא קטן מהמשתמשים ולכן התמכרות לתרופות מרשם הפכה לנושא הרבה יותר מדובר בשנים האחרונות. התמכרות זו עלולה לפגוע ראשית כל בגופו של המשתמש, אך באותו האופן גם בסביבת העבודה שלו, בחברים שלו וליצור משברים נפשיים קשים. על כן, שימוש באופן נרקוטי של תרופות למרשם דורש תוכנית גמילה כמו כל התמכרות אחרת, ובכדי לקבל את התוכנית המתאימה ביותר עבור האוהבים לכם, אנו ממליצים על פטריק קליניק. המציעים מנעד רחב של שירותי גמילה, הכוללים תוכניות מותאמות, צוות מיומן וזמין בכל היממה וכמובן אזורי שהייה מעולים.

התמכרות לתרופות מרשם – שלושה תסמינים עיקריים

חשוב לדעת כי התמכרות לתרופות מרשם איננה מתרחשת בין יום, היא מלווה בשימוש תדיר ומתמשך בתחילתו יוביל להקלה במגוון בעיות עליהן נפרט בהמשך, אך בסופו עלול לגרום לתלות בלתי נשלטת מצידו של המשתמש. הסוג הראשון הוא בעיות הקשב והריכוז, לא מעט סטודנטים ותלמידי תיכון מוצאים בתרופות כמו קונצרטה ורטלין כמועילות לשימושים מתמשכים במהלך היום. שימוש זה עלול לפגוע במגוון מערכות הגוף ובעיקרם הלב.

הסוג השני הוא משככי הכאבים, כאשר בארצות הברית נרשמת כיום אחת המגפות הגדולות בשימוש הולך וגדל של משככי כאבים שונים בשוק השחור ובקרב האוכלוסייה בכלל. הסוג השלישי אלו כמובן כדורי ההרגעה למיניהם, שעלולים לא פעם לגרום לתלות מצידו של הצורך אותם, בעיקר לאור השימוש החיובי שלהם.

למה זה קורה ואיך לטפל בהתמכרות לתרופות מרשם?

התמכרות לתרופות מרשם איננה הבעיה כשלעצמה, היא במקרה הטוב סימפטום לבעיות רגשיות ונפשיות שונות ובמקרה הרע אבחנה לא נכונה של הרופא. אבל בחלק הארי של הטיפול חשוב כי המכור יוכל להודות בהתמכרות שלו, ומכאן הדרך אל תהליך הגמילה תהיה קלה יותר ובעלת מוטיבציה מצידו. לכן, הליכים שכאלו מומלץ לבצע בצורה מדורגת, בליווי פסיכיאטר ורופא מטפל ולעיתים אף לעשות זאת במסגרת של גמילה.

מסגרות מסוג זה נוכל למצוא אצל פטריק קליניק, המציעים חדרי שהייה מעולים, דגשים על פיתוח עצמי, צוות מיומן בהליכי גמילה וליווי אישי עד לסיום ההליך.

התמכרות לתרופות

לא מעט פעמים נעשה שימוש בתרופות או מוצרים שונים, אשר יצליחו להועיל לנו להמשך תפקוד ראוי והגיוני בהמשך החיים. לעיתים השימוש בתרופות אלו יפוג תוקף ובחלק מהמכרים, ייתכן וחלק מהמשתמשים יגלה התמכרות לתרופות. השימוש בתרופות אלו יכול להיות מכאבי פיזיים ושימוש בקנאביס רפואי ועד לשימוש בכדורי שינה שונים, כל אלו עלולים ליצור תלות שאיננה עולה כצורך רפואי אלא כתלות נפשית ותו לא. לכן, במקרים כאלו מומלץ לקבל טיפול מקצועי ומנוסה בהליכי גמילה מתרופות וסמים בכלל, כאשר אחת הקליניקות המומלצות היא לא אחרת מאשר פטריק קליניק. הקליניקה מלווה זה שנים תהליכי גמילה רבים, בעלת מתקני שהייה מעולים ויחס אישי לכל מטופל.

דפוסים מרכזיים של התמכרות לתרופות

אחד הדפוסים הנפוצים במקרים של התמכרות לתרופות הוא כמובן לאחר פגיעה או פציעה קשה, שלאחריה כאמור נפגש המשתמש בתרופות בעלות אופי נרקוטי שעלולות ליצור יחס של התמכרות. כדורים אלו עלולים להפוך כל אזרח ממוצע למשתמש באופן תדיר, לכן ישנה הגבלה בשימוש עליהם. לעיתים, אנשים אשר נגמלו מסמים פסיכו אקטיבים או סמים קשים אחרים, עלולים לעבור תאונה או פציעה חמורה ולהיחשף שוב לכדורים בעלי אופי נרקוטי וליצור התמכרות מחודשת.

הדפוס השלישי נחשב לדי קיצוני והוא מאפיין מטופלים אשר קיבלו מינונים גבוהים של משככי כאבים לאורך זמן, אשר עלולים להיות תלויים בצורה כרונית בצריכת התרופות. מקרים כאלו מובילים לא מעט מהמכורים לרכוש תרופות מסוג זה בשוק השחור או דרך רופאים שונים ודרכים עקלקלות.

איך לשים סוף לתהליך התמכרות לתרופות?

מלבד הסיכונים הפיזיים והנפשיים הכרוכים בהתמכרות לתרופות עבור המכור, הוא עלול לסכן את הסובבים אותו בין בצריכה גבוהה של כדורי שינה ונהיגה בבוקר שלמחרת ובין אם בהפעלת מכונות תחת השפעה של משככי כאבים חזקים. על כן הליך זה אמור להיעשות בצורה מסודרת ועל ידי מעקב של רופא מוסמך ופסיכיאטר, שיוכלו לא רק לאמוד את כמות התרופות אלא להכיל את קשיי התהליך. לכן, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המומחים בהליכי גמילה משלל התמכרויות, והם יעמידו לרשותנו תהליך אישי, חדר שהייה וצוות תומך ומכיל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud