המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מתרופות פסיכיאטריות

ישנם לא מעט תרופות מרשם שונות שעלולות לגורם לגוף שלנו לפתח התמכרות אליהן, חלק מאותן תרופות נכללות יחד עם תרופות פסיכיאטריות שונות כמו קלונקס, ציפרלקס ועוד סוגים שונים. תהליכי התמכרות אלו מתקיימים לאחר שימוש כמעט יומיומי, שעלולות לעיתים גם לעלות בחיי אדם או לפתח תסמינים שונים ולא נעימים בגוף המשתמש בהן. אך בכדי להתחיל הליך של גמילה מתרופות פסיכיאטריות, חשוב להבין כי הליך זה עלול להיות ארוך ולעיתים ידרוש ליווי כמעט יומי של אנשי מקצוע, כל זאת גם הודות לסף ההתמכרות. ובכדי לעבור הליך זה בצורה מעולה, מומלץ לפנות אל פטריק קליניק המחזיקים בוותק רב בתהליכי גמילה שונים.

גמילה מתרופות פסיכיאטריות – כמה זמן ואיך מתבצע?

את ההליך של גמילה מתרופות פסיכיאטריות יש לעשות על ידי פסיכיאטר ובצורה מבוקרת, הליך זה יכול להתקיים בין חודש עד חודשיים, כל זאת הודות לשיתוף הפעולה של המטפל ולהליך המותאם עבורו. מכיוון שנטילת תרופות בכמות גבוהה, עלולים החומרים הפעילים שבהם להצטבר בגוף ולשהות בו לא פעם חודשים ספורים ולעיתים אף יותר ולכן ההליך עלול לעיתים אף להתארך.

מלבד זאת בזמן ההליך או לקראת סופו עלול המטופל לחוש תחושות יותר דיכאוניות לדוגמא במידה ונטל כדורי נוגדי דיכאון, מקרים אלו עלולים להופיע דרך סוגים אחרים של כדורים ולכן קיימים תחליפים שיימצאו מתאימים בזמן הגמילה ועל ידי הרופא המטפל.

מתי הצלחנו להיגמל מתרופות פסיכיאטריות?

הליך של גמילה מתרופות פסיכיאטריות ייחשב להצלחה כאשר המטופל יצליח לא רק לתפקד בצורה יומיות אלא יחזור אל חיים שגרתיים. אבל חשוב לזכור כי לאורך כל הדרך יחוש כל מטופל בלא מעט "נפילות", אלו יתאפיינו ממצבי רוח לא טובים ועד לתחושות מצוקה קשות שירגישו כמעט מוחשיות. לכן, מומלץ לבצע הליך זה דרך קליניקה פרטית, שתוכל להעניק את הטיפול הנכון והמושלם לכל מטופל.

ובבחירה שבקליניקה כזו בין אם עבורנו או עבור האהובים לנו, מומלץ לבחור בפטריק קליניק המציעה צוות מקצועי ובלע ניסיון רב בתהליכי גמילה שונים, החל מגמילה מהתמכרויות למגוון של סמים ועד להתמכרויות לכדורים שונים.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud