המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מסמים קלים

סיפורי הצוות או מכתבי תודה

תהליך גמילה מסמים קלים

שימוש בסמים נועד לא פעם בכדי לצאת ממצבי משבר, להרגיש חלק ממפגשים חברתיים ולעיתים פשוט בשביל "להעביר את השעמום". שימושים אלו עלולים להוביל לא פעם בני נוער לכדי שימוש בסמים הרבה יותר קשים, מלבד חוסר הכוונה מתאים ואופי השימוש שנעשה בהסתרה עלולים בני נוער ומשתמשים אחרים לגלות תלות גם בעת שימוש בסמים קלים.

על כן, גמילה מסמים קלים עלולה להיות מנת חלקם לא רק של בני נוער, אלא גם של לא מעט מבוגרים שונים. ובאשר לבחירה בגמילה מסמים קלים, מומלץ לבחור דווקא במרפאה מקצועית ובעלת ניסיון בהתמכרויות, כמו פטריק קליניק המציעה אני מקצוע מהשורה הראשונה וניסיון רב בגמילה מהתמכרויות.

איך מתבצעת גמילה מסמים קלים?

סמים קלים כמו חשיש, קאנביס וג'נגה נחשבים בעיני רבים לסמים "קלים" על כן גם השימוש בהם בקרב לא מעט בני נוער ומבוגרים נעשה בצורה כמעט טבעית וספונטית. אך, לא מעט מהמשתמשים מגלים לאורך זמן תלות בשימוש הסמים קלים, בין אם עבור בריחה מהמציאות וחוסר התמודדות עם בעיות שונות ובין אם בניסיון "לפתור" בעיות. על כן, תהליך גמילה מסמים קלים עלול לא פעם להיות "מפתיע" עבור המשתמשים ולהיות מלווה בבוז וסלידה.

תהליך זה הינו מורכב ועלול להיות ארוך, שכן בדרכו עלול המטופל להרגיש שינוי דרסטי במצבי הרוח אשר יתאפיינו בירידה במצב הרוח, חוסר תחושה וחשק לבצע פעולות בסיסיות ובלא מעט מהמטופלים אף לתחושות פרנויה שונות.

תופעות לוואי של גמילה מסמים קלים

כאשר מדובר בגמילה מסמים קלים, עולים לא מעט תופעות לוואי, החל מסף תסכול נמוך, דכדוך, כאבי שרירים וראש ועוד מגוון תופעות לוואי כאלו ואחרות. לכן, הליך הגמילה נחשב לא פעם להליך מורכב אשר עלול להיות מאתגר מאוד עבור המטופלים שעוברים אותו, וככזה חשוב לעשות זאת בצורה מקצועית ועם ליווי לאורך מרבית שעות היממה ולהתאים את אופי הטיפול אל המטופל עצמו.

תהליכי גמילה מסמים זקוקים לטיפול מקצועי ומנוסה, כמו זה שנוכל לקבל אצל פטריק קליניק המציעים שירותי גמילה דיסקרטיים, עם ליווי אישי מצוין , מתקני שהייה ברמה גבוה וניסיון חסר תקדים.

cloud
cloud