המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

התמכרות לכדורי שינה

ישנם לא מעט טיפולים שונים שיכולים לגרום לנו לתחושה הרבה יותר טובה ונינוחה עם עצמנו, חלק מהם כמו כדורים שונים לשינה רצופה וטובה עלולים גם לגרום לנו ולגוף שלנו להתמכר בצורה קלה אליהם. על כן, שימוש מוגבר בתרופות מרשם, אשר אמורות לעזור לנו לישון טוב יותר יכול לפתח אצל חלק מהנוטלים התמכרות לכדורי שינה. התמכרות זו נחשבת לדי חדשה בעולם הרפואה, אך בשנים האחרונות ישנם עוד ועוד סוגי טיפול אפקטיביים לטפל בבעיה זו. ובבחירה של מכון גמילה מכדורי שינה או מכל סוג סם, נוכל להיעזר בשירותיהם של פטריק קליניק המציעים מגוון רחב של שירותי גמילה, שירותים פסיכיאטריים ועוד.

 סימפטומים של התמכרות לכדורי שינה

אחת התופעות המתלוות אל התמכרות לכדורי שינה היא היכולת בגוף שלנו לקלוט את מרכיבי הדור ו"להתרגל אליהם", כך בשימוש לאורך זמן ולא כפתרון זמני הגוף ידרוש מינונים גבוהים יותר על מנת לישון טוב יותר בלילה. אל סימפטום זה מתלווים עוד תחושות שונות ולא נעימות, כמו שיבוש יכולות קוגניטיביות כמו נהיגה או הפעלה של מכונות כבדות. זאת על פי ה-FDA האמריקאי שקבע כי מינונים גבוהים של כדורי שינה מתלווים אל המכור גם ביום שלמחרת ואף פוגעים ביכולות שונות.

כמובן שלא כל אלו מתלווה גם תלות הולכת וגוברת בכדורי השינה, לא רק כפתרון זמני אלא כפתרון מושלם לבעיות השינה והסתמכות עיקרית על הטיפול דרכם. תלות זו הינה מסוכנת ועלולה לעורר תגובות נוספות כמו הליכה מתוך שינה, נדודי שינה חזקים יותר ואפילו בעיות זיכרון.

איך לטפל בהתמכרות לכדורי שינה ובמה זה כרוך?

התמכרות לכדורי שינה דורשת גמילה נכונה ואחראית, כזו המלווה בידי רופא מטפל ומוסמך ולצד ייעוץ פסיכולוגי ופסיכיאטרי במידת הצורך. כל שכן לגמילה מסוג זה מתלווים גם כן תסמינים לא נעימים, כמו בחילה, רעידות בכל חלקי הגוף ואפילו הזעה באופן ספונטני ולא שגרתי. לכן, בבחירה בקליניקה לגמילה מכדורי שינה או כל סם אחר, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק שידעו לא רק להעניק כלים אישיים ומותאמים אלא גם ליווי מסור ואישי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud