המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

מרכז יום לטיפול בהתמכרויות

לא מעט הרגלים בריאים עלולים לאיים על שגרת חיינו, בין אם דרך טריגרים חוזרים ונשנים המערערים את יציבות היומיום ועד לאירועים טרגיים ואובדן של קרובי משפחה. הרגלים כמו שתיית אלכוהול מתונה, צריכת קנאביס במפגשים חברתיים עלולים להתפתח במהירות להתמכרות מסוכנת. כזו שלא פעם תוכל להיות מטופלת במרכז יום לטיפול בהתמכרויות. טיפול שכזה יוכל לשמור למטופל על שגרת החיים, ועם זאת לעבור הליך בריא של גמילה מהתמכרויות מסוכנות. טיפול שכזה נוכל לקבל אצל פטריק קליניק, המציעים מגוון שירותי גמילה ותוכניות מותאמות ברמה האישית, החל משגרת חיים אינטנסיבית ועד לשהייה ממושכת.

מה זה מרכז יום לטיפול בהתמכרויות ולמה זה טוב?

הטיפולים שנוכל לקבל במרכז יום לטיפול בהתמכרויות, יוכלו דבר ראשון להיות מותאמות כמו שציינו מעל לסדר היום שלנו. אבל לעשות זאת בצורה מדויקת אשר לא תערער שום מערכת יחסים עליה אנו מנסים לשמור, לא זוגיות, לא עבודה ולבטח לא קשרים חברתיים. במתכונת שכזו נוכל גם לקבל כלים כיצד להתמודד עם ההתמכרות במהלך חיי השיגרה וכיצד להימנע מחוסר איזון מתמשך, כל אלו קריטיים בהליכים מהסוג הזה.

לצד כל אלו כיום ישנם לא מעט מרכזים יום לטיפול, המציעים מגוון רחב של תוכניות ופעילויות שונות אשר יכולות להתאים כמעט לאופיו של כל מטופל. גיוון זה מאפשר למטופלים רבים לא רק להתאים את הטיפול אליהם, אלא לצאת ממנו מעוצמים.

לא מתפשרים על הטיפול האיכותי: פנו אל מרכז יום לטיפול בהתמכרויות

במהלך תקופת הגמילה הקשיים עלולים להצטבר ולפגוע בבני המשפחה או בקרובים אחרים, על כן מרכז יום לטיפול בהתמכרויות יוכל להעניק מעטפת שתלווה גם את המשברים בצורה נקודתית ולא כמו בטיפולים פסיכולוגיים למשל המתמקדים בפגישה שבועית. מעטפת זו תעזור גם לקשיים פיזיים אשר עולים לא פעם בהליכי גמילה, החל מבדיקה רפואית ועד לייעוץ תרופתי או חופשת מחלה.

ובמציאת קליניקה שכזו מומלץ להגיע אל פטריק קליניק, המתמחים בשירותי גמילה במגוון רחב של מתכונות החל התמכרויות לאלכוהול ועד להתמכרויות של קנאביס וכדורי הרגעה. כך נוכל להבטיח הליך ברמה הגבוהה ביותר עם הצוות הטוב ביותר.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud