המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

מסגרות שיקום לנפגעי נפש

לא מעט אנשים עלולים למצוא את עצמם ברגעי משבר לא קלים בחיים, אלו עלולים להגיע עם חוויות טראומטיות שלעיתים לנפש וגם לגוף ייקח לא מעט זמן לעכל ולהתגבר עליהם. כיום, המודעות סביב מקרים אלו, החל מחוויות אונס ועד לטראומות צבאיות מקבלות הרבה יותר מודעות מבעבר. כך שגם חיפוש אחר מסגרות שיקום לנפגעי נפש יכולה להיעשות בצורה מהירה וקלה, תוך כדי השוואה ומדידה של מסגרות אלו על פי התכנים, אופי השירות, אופי ההכשרה של הצוות ואפילו מתקני השהייה של המקום. ובכדי לבחור את המסגרת הנכונה ביותר, נוכל להגיע אל פטריק קליניק המציעים שירותים מהמצוינים והמעולים שיש קיום בתחום הטיפול.

מקרים מתאימים לטיפול במסגרות שיקום לנפגעי נפש

מסגרות שיקום לנפגעי נפש יכולות להתאים למגוון רחב של התמודדויות נפש, החל מטיפול במחלות נפש כמו סכיזופרניה, הדחקה פוסט טראומטית, טראומות ילדות והפרעות ניתוק ועוד מגוון רחב של התמודדויות שונות ומורכבות. כל אלו דורשים לא פעם לא רק מעטפת שלמה המכילה את עצם ההתמודדות, אלא גם הכוונה ראויה ומקצועית אשר תתאים את עצמה במידה המיטבית עבור המטופל.

מסגרות אלו מעניקות צוותי הדרכה, שעות פנאי להתפתחות אישית בצורה מקצועית ובאופן קבוצתי או בליווי אישי ומתן כלים שונים להתמודדות עם מצבי קיצון נפשיים ובכלל התמודדות עם חיי שגרה. היכולת בחירה במסגרות אלו לא רק חוסך את זמן ההמתנה בחדרי המיון הפסיכיאטרים, אלא גם מאפשר התחלה נעימה של תהליך נפשי מורכב.

התאמה למסגרת שיקום הנפש

חשוב לדעת כי גם בהפנייה מטעם פסיכיאטר וגם בפנייה פרטית אל מסגרות שיקום לנפגעי נפש, חשוב לבצע התאמה בין המטופל אל בין המסגרת עצמה, לעיתים לכלול את הרצונות והשאיפות מהשהייה ולעיתים על מנת להבין האם יש "קליק" בין כל הצדדים.  מלבד זאת ישנן מסגרות המתאימות לטיפולים יותר להתמכרויות למשל וטיפול במקרי פוסט טראומה למשל ואילו מסגרות המטפלות רק בהתמכרויות.

בכדי לבחור בצורה הכי נכונה את המסגרת להתמודדות לא קלה שכזו, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המציע מגוון טיפולים פסיכיאטריים מהשורה הראשונה וצוות מנוסה.

מסגרות שיקום בריאות הנפש

עם הרפורמה שחוקקה בקרב מסגרות הטיפול הנפשיות, הפך כיום החיפוש אחר מסגרות שיקום בריאות הנפש להרבה מהיר ופשוט מאשר בשנים שעברו. כיום נוכל להעניק לקרובים לנו או לנו מגוון רחב של טיפולים אשר יכולים לעזור בעתות משבר, ברגעי חרדה או בזמנים שפשוט צריך קצת חיזוק. מסגרות אלו מסוגלות להעניק מנעד רחב של כלים לא רק למתמודדי נפש, אלא גם לתהליכי גמילה שונים הדורשים ליווי מקצועי ומיטבי לאורך כל התהליך. מסגרת ראויה עבורנו או עבור האהובים לנו יכולה להימצא דווקא אצל פטריק קליניק המציעים מגוון טיפולים פסיכיאטריים ברמה הכי גובהה שניתן לקבל כיום.

כיצד ניתן להתקבל למסגרות שיקום בריאות הנפש?

על מנת להתקבל אל מסגרות שיקום בריאות הנפש, על המבקשים להיות קודם כל בני שמונה עשרה, לאח אבחנה במרפאת נפש קהילתית והפנייה אל פסיכיאטר מטפל  נוכל לקבל הפנייה אל כניסה למסגרת מסוג זה. עם זאת כאשר מטופלים שהו מעל לשישה ימים של אשפוז פסיכיאטרי, הם יהיו זכאים לקבל הפנייה אל אחד ממוסדות לשיקום בריאות הנפש.

במקרים שכאלו, ניתן יהיה לקבל החזרים מהקופה, ישנם עוד דרכים נוספות הנעשות בתיאום לגופו של כל עניין רפואי. עם זאת, כאשר מדובר בהליכי גמילה, חשוב להכיר את המוסד המטפל ואילו סוגי התמחות בגמילה מתקיימים בו.

 איך לבחור מסגרות לשיקום הנפש?

במקרה ונבקש להגיע בצורה פרטית וללא הפניה או כיסוי מטעם קופת החולים, מומלץ לבחור מסגרות שיקום בריאות הנפש על פי כמה פרמטרים שונים הכוללים בין היתר בדיקה של האווירה במקום. להגיע אל המסגרת יותר מפעם אחת ולהרגיש את הדינמיקה שבין הצוות אל המטופלים, בצורה כזו גם נוכל לבחון את מתקני השהייה בה אנו נהיה או מי שאנו מבקשים עבורו את שהייה במוסד.

ובכדי לבחור מסגרת מעולה ומקצועית, כזו שתעניק מעטפת מושלמת לטיפול בכל בעיה והתמודדות שלא תגיע, מומלץ לבחור דווקא בפטריק קליניק. כך נוכל למצוא מתקנים ברמה הגבוהה ביותר, רופאים מהשורה הראשונה וצוות מנוסה ומקצועי שידאג לנו מרגע הכניסה אל הקליניקה ועד החזרה אל השגרה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud