המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מנייס גאי

ישנם לא מעט סוגי סמים שונים אשר עלולים לפגוע באורך חיינו, סמים אלו כדוגמת נייס גאי עלולים לעורר ולפתח בנו לא מעט פגיעות נפשיות ופיזיולוגית. על כן, גמילה מנייס גאי נחשבת יחסית לחדשה, בהתאם להימצאותו של הסם בשני העשורים האחרונים, אך מעל לכל נחשבת לגמילה לא פשוטה המצריכה גם מהמכור והמסובבים אותו לא מעט תעצומות נפש. ובכדי לקבל את הטיפול המקצועי והמסור ביותר לגמילה מסמים שונים, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המעניקים שירותים מקיפים לכל סוגי הגמילה, הפרעות נפש ועושים זאת בצורה מקצועית ויסודית.

למה גמילה מנייס גאי?

השימוש בסם נייס גאי החל לפני כמעט שני עשורים, הוא נמכר במרבית הפיצוציות תחילה ולא נכנס אז לרשימת הסמים שהוצאו מחוץ לחוק. כיום המודעות לנזקי הסם עולים ואיתו גם הנפגעים ממנו, אשר בלא מעט מהמקרים מתאפיינים בפגיעות פיזיות החל מפגיעות מערכתיות ועצביות ועד לפגיעות נפשיות של ממש. על כן, גמילה מנייס גאי תהיה הפעולה העדיפה לכל המשתמשים בו, שכן הם מסכנים לא רק את בריאותם אלא גם את הסובבים אותם.

ומעל לכל אלו סם הנייס גאי מתבסס על תרכובות סינטטיות, חלקן אינן ידועות וחלקן מכילות חומרים כימיים קטלניים אשר עלולים לפגוע ממערכת הריאה ועד למערכת כלי הדם ואף לגרום למקרים לבבים שונים. כל זאת מלווה גם במנעד של תסמינים שונים, החל מכאבי ראש ובלבול ועד לפרכוסים ואיבוד הכרה.

הדגשים לטיפול בגמילה מנייס גאי

מטופלים המבקשים לעבור גמילה מנייס גאי אמורים ראשית להגיע עם מוטיבציה, שכן הליך זה לא פשוט ועלול להיות מורכב מתופעות לוואי פיזיולוגיות של המטופל, הדורשות לא פעם ליווי של צוות רפואי. בנוסף לזאת עם סיום הטיפול, על המטופל לקבל לא מעט כלים שונים על מנת המשך התמודדות עם ההתמכרות והצריכה בכלל.

לכן, ליווי מקצועי ומנוסה של המטופל בידי צוות מתאים, תוכל לעזור לו לצלוח את ההליך ולהתנקות לחלוטין מהסם. ובכדי לקבל את הסיוע וההליך המקצועי ביותר, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק שידעו להעניק מעטפת מושלמת לטיפול בכל התמכרות אשר תהיה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud