המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

שיקום בריאות הנפש

התמודדות נפשית איננה קלה עבור אף אדם הסובל מכך, היא עלולה להופיע תחת טריגרים שונים, להתבסס על פגיעות שונות מהעבר ובמקרים שונים להיחוות דרך טראומה מודחקת או כמטען גנטי. במקרים כאלו, לעיתים מתמודדים דרך אשפוזים פסיכיאטריים או טיפול פסיכיאטרי ארוך, עם זאת כאשר מדובר בשיקום בריאות הנפש, חשוב לקבל את הכלים הטובים והנכונים ביותר לכך. כי לא רק שישנם זכויות שונות שניתן לקבל, אלא כי הליך זה חשוב מאוד עוברנו ועבור העתיד שלנו. ובבחירה של מכון לשיקום בריאות הנפש, מומלץ לבחור בפטריק קליניק המציעים מגוון רחב של טיפולים פסיכיאטריים מתקדמים ויחס אישי לכל מטופל.

שיקום בריאות הנפש – כל הכלים להצלחה

עבור מתמודדי נפש האפשרות להליך מטיב של שיקום בריאות הנפש, עלול לסייע בהמשך חיי שגרה נורמטיביים לחלוטין. כל זאת, בעזרת מנעד רחב של כלים החל מתעסוקה נתמכת ועד לדיור מוכן, אשר יוכלו לתת קורת גג למתמודדי נפש הזקוקים לתמיכה מלאה במהלך השגרה. ולצד זאת ישנם חונכות שיקומית, המאפשרת למטופלים לחזור אל הקהילה בצורה מבוקרת ועל פי מידותיו ומגבלותיו השונות.

לצד זאת, ישנם כיום מגוון קליניקות שונות, שבעזרת הרפורמה בבריאות הנפש מצליחות להעניק שירותים כוללים ואת כל סוגי הטיפולים, באמצעות השתתפות מטעם קופת החולים. קליניקות אלו מאפשרות לא רק חזרה מהירה אל השגרה, אלא התמודדות יומיומית, סביבה מכילה וטיפול אישי מאנשי הצוות.

שיקום בריאות הנפש זה לא משחק

אחד העקרונות שאמורים להנחות אותנו בהליך של שיקום בריאות הנפש, הוא ההתאמה אל המסגרת שכן ישנם לא מעט כלים ואפשרויות טיפול שונות, שכל מה שעלינו לעשות זה לבצע התאמה מושלמת בנינו לבין המסגרת. את זאת חשוב גם לא לשכוח להרגיש את האווירה במקום, את היחסים בין אנשי הצוות אל המטופלים, אל מתקני השהייה ועוד.

ובחיפוש אחר מקום ראוי לעבור הליך שכזה, עם מגוון תוכניות העשרה, מתקני שהייה ברמה גבוהה וצוות רפואי מצוין. נוכל לבחור בפטריק קליניק שבין שירותיהם נוכל לקבל טיפול תרופתי עכשווי ביותר, רופאים מהשורה הראשונה וכמובן טיפול אישי וצמוד מתחילת הטיפול ועד סופו.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud