המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מהימורים ללא אשפוז

לא אחת אנו נתבקש לקבל עזרה מקצועית, בין אם אנו מבקשים לבצע דיאטה מותאמת לנו ובין אם אנו מבקשים לבצע שינויים גדולים בגוף או בנפש שלנו. על אחת כמה וכמה כאשר אנו עוסקים בגמילה מהימורים ללא אשפוז, המצריך מהאדם הסובל מכך לא מעט תעצומות נפש ובעיקר סביבה תומכת. אך מעל לכל מקרים שכאלו דורשים גם ליווי מקצועי ומעולה, בעל ניסיון בתחום ההתמכרויות והכלה שתוכל להעניק טיפול ענייני ומתאים. וכאשר נבקש לקרובים לנו או לעצמנו טיפול שכזה, נוכל לעשות זאת דרך פטריק קליניק המנוסים בטיפול בהתמכרויות ותחלואות הנפש השונות.

גמילה מהימורים ללא אשפוז – זה אפשרי

החיפוש אחר גמילה מהימורים ללא אשפוז הוא דבר לגיטימי גם עבור הסובלים מהתמכרויות וגם עבור הסובבים אותם, שכן הרצון להמשיך ולנהל חיי שגרה תקינים ולהתמודדות במהלך היומיום הוא דבר בסיסי. לכן טיפולים שכאלו מציעים ליווי קבוצתי שיוכל להפיג את החששות ותחושת הבושה וצוות טיפולי שיוכל להכווין ולנתב במידת הצורך.

תחושות אלו עלולות לא פעם להתעורר גם בקרב הסובבים של המכור, והוא עלול להתעכב עם זמן הגמילה ולעיתים אף להחמיר את הבעיה. על כן טיפול ללא אשפוז, יוכל להעניק עזרה לא רק באופי הטיפולי של ההתמכרות, אלא גם לצד הביקורתיות והשיפוטיות ממנה סובל המכור.

כל הכלים והפתרונות לתהליך גמילה מהימורים ללא אשפוז

גמילה מהימורים ללא אשפוז תוכל להעניק לא רק המשך של קיום חיי שגרה, אלא גם התמודדות מלאה עימם ולא רק תחת השגחה מלאה עשרים וארבע שעות. שכן הבעיות עימם נתקל המכור נעות מהקושי להתעורר בבוקר ועד ליכולת תפקוד נורמלית במהלך כל שעות היממה, על כן טיפול שכזה יוכל להעניק טיפול אינטנסיבי ומגוון שעיקרו יהיה תחת קצב היום של המכור.

כלים אלו יוכלו לעזור למטופל לא רק להמשיך בחייו, אלא גם להתמודד עימם בצורה הרבה יותר קלה ואפקטיבית. ובבחירה של מקום מצוין לגמילה מומלץ להגיע אל פטריק קליניק, המציעים טיפולים פסיכיאטריים ופסיכולוגים עבור מגוון בעיות נפשיות והתמכרויות שונות, עם מתקני שהייה מעולים, צוותים מנוסים וליווי אישי ומקצועי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud