התמכרות להימורים

אחת התכונות של לא מעט ישראלים היא ניחוש של תוצאות, חלקם עושים זאת תוך כדי משחק ובשביל "הספורט" נטו וחלקם עושים זאת בכדי להרוויח עוד כמה שקלים. הימורים אלו נחשבים לחוקיים בישראל ובמגוון מדינות ברחבי העולם, אך אין זה מונע כי לא מעט אנשים עלולים להגיע לכדי מצב של התמכרות להימורים. התמכרות זו עלולה לפגוע בכל מרקם החיים של המכור, החל מהתא המשפחתי ועד ליכולת לעבוד בצורה מיטבית ולאורך כל שעות היממה. ובכדי ל"צאת" מתוך בועת ההימורים, נוכל להגיע אל פטריק לקיניק ולקבל שירותי גמילה מעולים ומהמקצועיים ביותר בארץ, הכוללים צוות מקצועי ותוכניות טיפול מותאמות לכל מטופל.

התמכרות להימורים: התסמינים

התמכרות להימורים יכולה להתבסס על פני ארבעה סוגי הימורים שכיחים, הראשון מהם אלו הימורים במכונות מזל, השני הוא משחקי פוקר, השלישי אלו הימורים ספורטיביים שונים והרביעי אלו כרטיסי גידו שונים. לצד כל אלו ישנם עוד פעולות שונות של התמכרות להימורים, כאשר התסמינים הראשיים מעידים על עקביות מצד המכורים, חוסר יכולת להגיע להישגים אישיים ובעיקר זריעת הרס של המהמרים ושל הסובבים אותם.

אל תסמינים אלו מתלווים גם סימפטומים פחות נעימים כמו פשיעה, העמדה של מערכות יחסים יקרות בסיכון ממשי, הזדקקות הולכת וגוברת של תזרים כספי ובמקרים שונים גם תלות באחרים ויכולת מניפולציה גבוהות שעלולות להזיק ללווים.

להיגמל בצורה בריאה מהתמכרות להימורים

עבור בעיה כמו התמכרות להימורים ישנם לא מעט סוגי טיפול שונים, החל מייעוץ פסיכולוגי, טיפול תרופתי, קבוצות תמיכה שונות ואפילו גמילה במוסדות גמילה שונים. מקרים קיצוניים עלולים להיגרר אל מחוזות כמו אשפוז בכפייה, שדרך לא מעט מחקרים מראה על יעילות די נמוכה בקרב המכורים. אך לצד כל אלו חשוב מאוד לזכור כי בראש ובראשונה, המוטיבציה של המכור היא חשובה יותר מכל מתקן או סוג טיפול שיקבל.

ועל מנת להבטיח את הטיפול הטוב ביותר, הכדאי והמותאם לנו או לסובבים לנו, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המציעים מגוון רחב של שירותי גמילה וייעוץ פסיכולוגי. כך שאת הבחירה להתנקות אפשר להשאיר לנו ואת העבודה לצוות המרפאה.