המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

אשפוז פסיכיאטרי פרטי

בטיפולים שאנו מעניקים לעצמנו, חשוב שנוכל לקבל את המעטפת, את המקצועיות והניסיון הטובים ביותר שנוכל לקבל בשוק, שכן במקרים שונים נצטרך גם טיפול מכיל וארוך טווח. מנעד הטיפולים שנוכל להעניק לעצמנו וגם לסובבים שלנו במידת הצורך, יכולים להינתן דרך אשפוז פסיכיאטרי פרטי המגיע בצורה דיסקרטית ומכיל את כל הטיפולים השונים והשירותים הנלווים לכך. במקרים שכאלו, אנו נבקש שלא להתפשר, לא עבור עצמנו וגם עבור האהובים עלינו. לכן בחירה שכזה אמורה להתבצע אצל פטריק קליניק, המציעים שירותים פסיכאטריים למגוון רחב של הפרעות ובעיות נפשיות, החל מגמילה ועד לטיפול בילדים ונוער.

אשפוז פסיכיאטרי פרטי – מתי לבחור ואיך?

בבקשה אחר אשפוז פסיכיאטרי פרטי ישנם כמה סימפטומים שיש לקחת בחשבון לפני שאנו מבצעים בקשה שכזו, ראשית עלינו להבין אם הקרוב לנו (או שמא אנחנו, עד כמה שניתן) מרגיש כי הוא חווה הזויות שונות. מקרים אלו יכולים להעיד על מנעד של פגיעות נפשיות שונות, לכן מומלץ בהופעה של סימפטום זה לבחור באשפוז פסיכיאטרי בכדי לבצע הערכת מצב טובה יותר.

בנוסף לסימפטום זה, ישנם עוד סימפטום שעלולים לבלות ולהוביל לטיפול בצורת אשפוז פסיכיאטרי, כמו חוסר תפקוד ברמה גבוהה מאוד, במיוחד כאשר הדבר מתבטא לאורך זמן וגם אם נובע מטריגר כזה או אחר. סימפטום זה ועוד אחרים, עלולים להעיד על מצוקה נפשית אשר לא פעם תוכל לקבל הכלה וטיפול נאות דווקא במוסדות אשפוז פסיכיאטרים פרטיים.

איך ומתי מתבצע אשפוז פסיכיאטרי?

מרבית המקרים בהם מגיעים מטופלים אל אשפוז פסיכיאטרי פרטי או ציבורי, הדבר נעשה בצורה כפויה אך רק בצורה חוקית ועל פי פרקטיקה מעוגנת בחוק. אך, במקרים של אשפוז גם אם בכפייה וגם אם ברצון, יש לדבר ראשית אבחון אצל פסיכיאטר ולהבין האם ישנו צורך בטיפול ממושך במחלקה, האם המטופל יוכל להתעשת לאחר יום אשפוז או שדרוש אשפוז במחלקה סגורה.

ובכדי לתת לנו ולסובבנו שלנו טיפול נפשי ברמה הכי גבוהה שיוכלו לקבל מבלי להתחרט, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המובילים בניסיון רב שנים ובטיפול סוגיות ובעיות פסיכיאטריות שונות ומגוונות.

אשפוז נפשי פרטי

את הטיפולים שאנו זקוקים לעצמנו, מרבית האנשים מבקשים לקבל באופן פרטי ומעדיפים לא להיות כל כך חשופים ברגעי משבר וגם ברגעים משמחים כמו לידה. אבל כאשר אנו עוסקים בהפרעות נפשיות שונות, פגיעות נפשיות או מחלות נפש, מרבית האנשים גם הסובלים מהם וגם הקרובים אליהם היו מעדיפים כי הטיפול היה נעשה באמצעות אשפוז נפשי פרטי ולא במקום כל כך ציבורי. על כן, הבחירה במקומות כאלו צריכה להיות מושכלת וללא נמהרת כמו שלעיתים קורה בזמן התקפים שונים. ובמקרים מסוג זה מומלץ לפנות אל מקומות כדוגמת פטריק קליניק המובילים במערך תרופתי, רופאים מנוסים ומקצועיים.

אשפוז נפשי פרטי – מומלץ להליך

הקושי הגדול בקבלת טיפול נפשי בקרב מטופלים רבים, עלול לנבוע בין היתר גם מניסיון העבר במרפאות ציבוריות שונות ועלול להוביל להתנגדות עזה. על כן, השימוש במתקני אשפוז נפשי פרטי יכול לשמש לרובם כחוויה מתקנת ולעיתים אף כמומלצת יותר להליך הנפשי אותו הם עוברים, שכן במוסד פרטי יוכלו המטופלים לא רק לקבל יחס אישי אלא גם מנעד של רופאים ושירותים שונים שיוכלו לשמש להם כעזר במידת הצורך.

במקרים שונים הכוללים גמילה מסמים, אשפוזי נוער ועוד מקרים אחרים ומורכבים מצריכים מעטפת שתוכל להעניק את כל הצרכים השונים של המטופלים. על כן, ההמלצה להגיע אל מוסד פרטי היא לעיתים עדיפה יותר ותוכל לא רק לתת פתרונות יעילים, אלא גם לבצע התאמה המתבססת על ניסיון רב שנים.

אשפוז נפשי פרטי הוא פתרון מעולה

כל סוגי האשפוז גם אשפוז נפשי פרטי ידרשו לא רק למעטפת מקצועית תומכת ומכילה, אלא גם לתוכנית חדשנית ומעולה עבור כל מטופל. לכן, מקרים הדורשים טיפול ותוכנית ממשוכת ויציבה בכדי לצמצם את שהות הטיפול ולחזור אל השגרה במהירות האפשרית, תתאפשר בעיקר על ידי צוות מקצועי ומנוסה וכזה שנוכל לקבל בעיקר על בשירותים של מוסדות פרטיים.

ובבחירה של מוסדות פרטיים לטיפול בהפרעות נפש שונות, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק הנשענים על מערך רופאים מקצועי ובעל ניסיון רב שנים, אזורי שהייה נוחים ורחבים לצד טיפול עכשווי ומותאם ביותר עבור המטופל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud