המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

מרכז גמילה מסמים פרטי

לא מעט הליכים רפואיים שונים עלולים לגבות מאיתנו מחירים נפשיים והקרבות שונות, בין אם על שגרת חיי יומיום ועד לביצוע שינויים נרחבים בהרגלי הצריכה השונים שלנו. חלק גדול מאותם הליכים רפואיים מומלץ שנבצע לא רק בעזרת הוראות הרופא, אלא באמצעות מוסדות רפואיים שונים. וכאשר אנו עוסקים בגמילה מהתמכרויות ומסמים בפרט, מומלץ לבצע הליך שכזה בתוך מרכז גמילה מסמים פרטי אשר יוכל לא רק להעניק מסגרת להליך זה אלא לספק כלים מקצועיים לאורך כל הדרך. ובבחירה של מרכזים מסוג זה, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המציעה צוות מקצועי מנוסה, פעילויות פנאי מעשירות ותוכניות מותאמות לכל מטופל.

שלבים לפני הרשמה למרכז גמילה מסמים פרטי

תהליך של גמילה כמו שציינו הוא בהחלט איננו הליך פשוט ונעים, על כן הוא מורכב מלא מעט שלבים כאשר החשוב מבניהם הוא ללא ספק שלב ההכרה וההודאה בנוגע להתמכרות ויחסיה עם המכור. במקרים של התמכרות וכמובן עם הצורך להירשם למרכז גמילה מסמים פרטי, של ההכרה בצורך הגמילה הוא חשוב ביותר עבור הצלחת התהליך. שכן תהליך שכזה בנוי מלא מעט שלבים מורכבים, הכוללים בין היתר קשיים חברתיים ואפילו קשיים פיזיים ונפשיים ניכרים.

ובמהלך התמודדות עם קשיים אלו מומלץ לעשות זאת תחת קורת גג אחת, ולאפשר הכלה והתמודדות עם מצבים שכאלו, ליווי רפואי במקרים של קשיים פיזיים ותופעות לוואי כמו בחילות, רעידות או איבוד הכרה. אבל מכל לכל הכוונה וכלים מקצועיים לא רק לתהליך הגמילה, אלא גם להעשרה ופיתוח עצמי.

לעבור את כל השלבים נכון

בהגעה אל מרכז גמילה מסמים פרטי, נוכל להיות בטוחים כי כל שלב בהליך הגמילה יוכל להתבצע בצורה הכי מקצועית ועניינית שניתן לקבל. שכן מרכז גמילה אמור לא רק לשמש כבית מכיל למצבי קיצון שונים, אלא לספק קרקע יציבה וחיובית להצלחה של כל השלבים השונים הכרוכים בגמילה מסמים.

ועל מנת להגיע אל מרכז הגמילה נכון עבורנו או עבור אנשים החשובים לנו, נוכל לקבל את שירותיהם המקצועיים של פטריק קליניק המצטיינים בתאמה של תהליכי גמילה.

מרכז גמילה פרטי

כאשר אנו עוברים תהליכים רפואיים, רובנו מבקשים לעבור בצורה פרטית עד כמה שניתן לעשות זאת, בין אם מדובר באנשים המוכרים לציבור ובין אם מדובר במטופלים המבקשים לשמור על צניעותם. בקשה זו היא הרבה יותר מלגיטימית כאשר מדובר תהליכי גמילה, הדורשים הרבה מעבר לפרטיות המטופל אלא גם לכלים מגוונים אשר יעזרו לצלוח את תהליך שכזה. על כן, מרכז גמילה פרטי יוכל להוות הפתרון המושלם לכל סוגי הגמילות השונים, החל מגמילה מכדורי שינה ועד לגמילה מצריכת אלכוהול מופרזת. ובבחירה של מרכז גמילה שכזה, פטריק קליניק מהווים הבחירה הטבעית לכל טיפול בהתמכרות שיהיה, עם צוות מקצועי מנוסה וליווי אישי צמוד.

מרכז גמילה פרטי ותפקידיו

באשר לבחירה של מרכז גמילה פרטי חשוב להבין כי מרכז זה אמור להכיל מספר תפקידים חשובים במיוחד עבור תהליך הגמילה, תפקידים כמו הכלה וניסיון הבנה של המטופלים בצורה פרטנית ועניינית הוא חלק מהם. בנוסף לזאת, התאמה מלאה של תוכנית אישית לכל מטופל, הינו חלק מהתפקידים הרבים הנמצאים באחריות מרכז הגמילה.

בנוסף לזאת, על אחריות המרכז לספק גם סביבה תומכת אשר לא רק תדע להכיל את מנעד מצבי הקיצון בשלבי הגמילה, אלא גם תהיה משענת ברגעים קשים. לצד כל אלו, מרכזת גמילה פרטי ברמה גבוהה, יעניק גם טיפולים פסיכולוגיים על מנת לפתור את הבעיות בגינן החלה ההתמכרות, שכן טיפולים אלו חשובים במיוחד בתהליכים של גמילה מסמים או כל גמילה שהיא.

איך לבחור מרכז גמילה פרטי?

ואחרי שהבנו את חלק מתפקידיו של מרכז גמילה פרטי, חשוב לבצע התאמה לא רק ברמת התוכנית אלא אפילו ברמה האישית שבין המטופל לבין הצוות הטיפולי. שכן מלבד הדינמיקה שאמורה להיווצר ולהיות חיובית, היא אמורה להתאים גם להלך הרוח של המקום, להתאמה בין המטופלים במקום לבין אלו המבקשים טיפול וכמובן התמחות בסוג ההתמכרות.

ובכדי לגרום להליך הגמילה להיות משמעותי ובעל סטנדרטיים גבוהים, מומלץ לבחור במרפאת פטריק קליניק המציעה מגוון רחב של שירותי גמילה מותאמים, החל מטיפולים קבוצתיים ועד לטיפולים פרטניים עם רופאים מהשורה הראשונה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud