המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מכדורים נרקוטים

לא מעט פעמים אנו עלולים להרגיש כי הגוף שלנו "בוגד בנו", התחושה הזו עלולה להתלוות אל תקופת זמן לא קטנה ועזרה של כדורים במרבית המקרים עלולה לשפר את התחושה שלנו. לא פעם רבים מהמשתמשים בכדורים השונים עלולים למצוא עצמם נוטלים כדורים ללא כל צורך, בין אם בהתמכרות לתחושת הכדור ועד לצורך הפסיכולוגי העולה מהשימוש בו. על כן גמילה מכדורים נרקוטים הפכה בשנים האחרונות להרבה יותר נפוצה מהשהייתה בעבר, שכן היא מצויה בעיקרה במדינות מערביות ונחשבת למגפה די גדולה בארצות הברית. ובכדי להשתחרר מכבלי התמכרויות כאלו, בין אם שלנו או של האהובים לנו, נוכל להיעזר בשירותיהם המקצועיים של פטריק קליניק.

גמילה מכדורים נרקוטים דווקא עכשיו

גמילה מכדורים נרקוטים עלולה בלא מעט מהמקרים להגיע לאחר גמילה אחרת או טיפול פסיכולוגי, שכן החלפה של סם אחד באחר היא לעיתים קלה ואף פשוטה יותר עבור המכור. על כן, לא פעם הליך זה עלול להפוך להיות מורכב הרבה יותר, בין אם מדובר בכדורי שינה, משככי כאבים ואפילו נוגדי דיכאון על כל הסוגים.

גמילה שכזו דורשת גם תוכנית ראויה ומסודרת, הכוללת לא רק אופני טיפול יומיום אלא נרחבת ועמוקה אשר תעזור למטופל במגוון אופנים ודרכי התמודדות שונים בזמן הליך הגמילה ואחריה. כל שכן טיפולים אלו נעשים דרך מגוון מסגרות, בחלקם ניתן להתאשפז ובחלקם ניתן לעשות זאת ללא אשפוז.

תהליך ארוך אך משתלם: גמילה מכדורים נרקוטיים

גמילה מכדורים נרקוטים יכולה להשתנות בין מטופל למטופל, על כן את אופי ההליך יש להתאים בצורה מדויקת לכל מטופל מכיוון שגם סוגי הכדורים דורשים טיפולים שונים. כדורים כמו ליתיום, סרקוול או מתדון זקוקים ליכולות התמודדות שונות של כל מטופל ושל כל הליך גם כן. לכן חשוב כי הבחירה תהליכי הגמילה תעשה בתיאום ובדיוק מושלם למטופל.

ובכדי לקבל את הטיפול המושלם מומלץ להגיע אל מקום בו נוכל לקבל את הכלים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום הגמילה, אותם נוכל למצוא אצל פטריק קליניק המציעים מגוון שירותים שונים לגמילה מכל סוגי ההתמכרויות למיניהן בעזרת צוות מקצועי ומנוסה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud