המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מכדורי שינה

המין האנושי הכיר לאורך ההיסטוריה סוגים רבים של התמכרויות, בין אם במלחמת האופיום שבין בריטניה ליפן ועד להתמכרויות אכילה, הימורים וסמים שהפכו לשגרה במאה העשרים ואחת. אבל אחד מהתמכרויות החדשות והמורכבות של השנים האחרונות, היא ללא ספק ההתמכרות לכדורי שינה אשר מצויה אצל חלק די גדול באוכלוסייה. על כן, גם החיפוש אחר גמילה מכדורי שינה עלה בשנים האחרונות ועימו הביקוש לחזור אל שינה טבעית וטובה כמו שהיינו ישנים עד לפני כדורי ה"פלא". ובבחירה של גמילה מכדורים אלו מומלץ להגיע אל המומחים להתמכרויות ולהפרעות שונות כמו פטריק קליניק, שיעניקו רשת תמיכה מלאה ומקצועית לאורך כל ההליך.

גמילה מכדורי שינה – למה כן?

כחלק מההתמכרות לכדורי שינה, מתלווה גם התחושה למקום בטוח ושלוו אליו נוכל להגיע בבליעה של טבלית ובמקרים קיצוניים, בבליעה של כמה וכמה טבליות שונות לשינה. אך, לפני ההחלטה על גמילה מכדורי שינה מומלץ להכיר מה האפקטים לסוג התמכרות זה, החל מהאטה בתפקוד הפסיכומטורי שלנו ועד לחסור התמצאות ובלבול במרחב המציאות.

כל זאת הודות לשינה שטחית וקצרה שאיננה מהווה מקור למילוי אנרגיה עבור הגוף והנפש, לכן התמכרויות שכאלו מובילות לבעיות שונות ומורכבות אשר עלולות להשפיע על אורך החיים שלנו ועל התפקוד היומיומי שלנו גם בטווח הקצר וגם הארוך.

לגמילה נכונה ונקייה מכדורי שינה

בעת כל גמילה ובמיוחד גמילה מכדורי שינה חשוב להגיע אל שורש העניין, שכן הפרעות שינה אינן מצב שגרתי ועלולות לנבוע ממספר גורמים שונים, החל מטראומה נשכחת ועד להפרעות כאלו ואחרות. על כן, הטיפול בהן צריך להיעשות בצורה אישית, המותאמת בצורה מדויקת אל המטופל ובעזרת ליווי מקצועי לאורך כל ההליך. לכן בבחירה של תחילת הליך שכזה, מומלץ לבצע זאת באמצעות צוות מקצועי ומוכשר בטיפול וליווי של תהליכי גמילה ובמיוחד של כדורים.

לכן, בבחירה שכזו בין אם תהיה עבורנו או עבור הסובבים אותנו, מומלץ לבחור בצוות מומחים כמו זה שנוכל לקבל אצל פטריק קליניק. המאפשר מנעד רחב של טיפולים בהתמכרויות מכל סוג ותחום, עם מתחמי שהייה מעולים וצוות מקצועי בכל שעות היממה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud