גמילה מהרואין

ישנם לא מעט הליכים שונים שגוף האדם יכול לעבור, חלקם יכולים להיות קשים יותר וחלקים קשים פחות אך ככל הנראה כי תהליך גמילה מהרואין הינו אחד מהתהליכים היותר קשים שאדם יכול לעבור במהלך חייו. הליך זה עלול להפוך למורכב לאדם לא רק במישור הפיזי או הנפשי שלו, עליו נרחיב בהמשך אלא גם עבור הסובבים אותו ועבור אלו שהוא אוהב. על כן, בבחירה של מכון גמילה או התחלה של הליך גמילה מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המציע מגוון טיפולים להתמכרויות, דרך אנשי מקצוע מנוסים ומהטובים ביותר בתחומם בארץ.

גמילה מהרואין: התסמינים הנפוצים

התסמינים שעלולים להתלוות להליך של גמילה מהרואין עלולים להתגלות כחלק הקשה בהליך, שכן הם כוללים: מצב רוח ירוד, בחילה, עוררות מוגברת, תוקפנות, הזעה, שלשול, רגישות יתר לכאב המלווה בכאבים עזים, נדודי שינה ועוד תופעות אחרות ולא נעימות. כל אלו עלולים להוביל לקושי רב בזמן תהליך הגמילה, שכן הם דורשים לא מעט אמצעים פיזיים שונים בכדי לעבור את ההליך בצורה שלמה ומלאה.

על כן, כאשר מדובר בגמילה מהרואין מומלץ לעשות זאת דרך אזורי ייעודי, אשר יכלול מן הסתם אזור שהייה, צוות טיפולי זמין במהלך כל שעות היממה ומגוון פתרונות ועזרים שונים שיהפכו את ההליך לקלה הרבה יותר למטופל ולסובבים אותו.

כלים ייעודים לגמילה מהרואין

הליכים כדוגמת גמילה מהרואין דורשים לא פעם כלים מגוונים לטיפול בבעיה, אך בעיקר ליווי אישי כמו שציינו מעל. כל זאת תוך כדי מתן דגשים לטיפול השונה ובהתאמה אישית לכל מטופל, כאשר ישנם מטופלים שונים הזקוקים לפידבקים תכופים מילוליים יותר וכאלו הזקוקים אפילו למבט. על כן השילוב של הטיפולים והניסיון המקצועי אכן משחקים תפקיד בהליך קשה וארוך זה, לכן מומלץ להכיר אילו כלים המכון אותו נבחר יעניק לאהובים שלנו או לנו.

ובבחירה של מכוני מגילה ותוכניות הדרה מקצועיות לשם כך, נוכל להיעזר באנשי מקצוע מעולים הנמצאים אצל פטריק קליניק המסוגלים לתת מענה מקצועי ובעל ניסיון רב, בכל הקשור לסוגי הגמילה. לכן בעת בחירה חשובה שכזו, מומלץ להגיע אל המומחים בתחום.