המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

גמילה מסמים קשים

סיפורי הצוות או מכתבי תודה

תהליך גמילה מסמים קשים

אי אפשר לציין את השימוש בסמים כחלק ממכלול שלם ורחב יותר של בעיה גדולה, אשר לעיתים משפיעה בצורה ניכרת או לא על אופן החיים של המכור או המכורה. גמילה מסמים קשים, בדומה לעיתים לשימוש בהם מביאה לידי מצבים נפשיים ופיזיים קיצוניים, אשר עלולים לסכן לאורך כל ההליך את היציאה אל החופשי.

רבים מהמטופלים מתקשים להשתחרר מתחושות הסם הקיצוניות, דבר המגביר גם את חוסר המוטיבציה בזמן התהליך ומקשה עוד יותר. אך, בשביל למצוא את המקום הנכון והראוי בכדי לקבל עזרה בעת התמכרויות, מומלץ להכיר אל פטריק קליניק המובילים בתהליכי גמילה שונים.

גמילה מסמים קשים – במה זה כרוך?

ההליך עצמו של גמילה מסמים קשים מלווה בלא מעט מודעות של המטופל, שכן הבקשה להתנקות מחומרים כמו הירואין, קוק מאט וכו עלולה להיות במצבי קיצון בלבד. כך שמוטיבציה מצידו של המטופל תהווה נדבך קריטי בשלב הטיפול, שכן בהליך מתלווים כאבים קשים בגוף, בחילות, סחרחורות ועוד מגוון סימפטומים לא נעימים אשר עלולים "לשבור" את רוחו של המטופל.

למרות ההבדלים הניכרים שבין סוגי הגמילות, גמילה מסמים מהווה קושי קיצוני גם במישור הפיזי וגם במישור הנפשי ועל כן הצורך בסביבה תומכת ומכילה תהיה חשובה לאורך כל ההליך והריפוי גם של מערכות הגוף וגם של הנפש.

בחירה במקום המתאים לגמילה מסמים קשים

לכן, הליך של גמילה מסמים קשים מומלץ כי יתבצע במכון ייעודי לגמילה מסמים מסוג זה, כך יוכל המטופל לקבל מעטפת שלמה של שירותים שונים, החל מייעוץ פסיכולוגי תומך ועד למדריכים בכל שעות היממה. כל אלו יאפשרו להליך לעבור לא רק בצורה מקצועית ובעלת ניסיון, אלא גם בליווי יומיומי של המטופל ודאגה לכל הפרטים הקטנים והתמודדויות הראשונות והאחרונות.

ובכדי שהליך זה יוכל לקבל אפקטיביות מלאה ומושלמת עבור המטופל, מומלץ לעשות זאת דרך קליניקה המתמחה בתחום. בנוסף, חשוב שתהיה בעלת שיטות טיפול שונות היכולות להתאים למגוון מטופלים וכמובן מקומות שהייה ברמה גבוה שיעודדו את ההליך מלהתרחש. את כל אלו נוכל לקבל אצל פטריק קליניק המציעים מגוון שירותים פסיכולוגיים.

cloud
cloud