המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

סביבה טיפולית מקיפה ותומכת

למי שחווה משבר נפשי קשה וזקוק לסביבה טיפולית מקיפה, הבית המאזן של ניקה ישראל יכול לספק לכם אותה. בניקה ישראל חושבים שאדם במשבר דורש חום, רוגע, הקשבה, חיזוק וכן סביבה מקבלת ונטולת שיפוטיות. בניקה ישראל פועל צוות רב מקצועי לא קטן המורכב מאנשי מקצוע מעולים המחויבים לרעיון פורץ הדרך בבריאות הנפש של טיפול במשבר חריף בסביבה אנושית ומכבדת בתוך הקהילה. ההתאמה של הטיפול מתרחשת בסביבה נעימה וביתית הצמודה לירוק ולשטחים פתוחים, וכל אלו מקדמים החלמה.

מי יכול לפנות לעזרתו של הבית המאזן?

אם נדרשת סביבה טיפולית 24 שעות ביממה לנשים וגברים מגיל 18 ומעלה העוברים משבר נפשי חמור, הבית המאזן הוא הכתובת עבורם. אנשים החווים משבר נפשי, כחלופה לאשפוז פסיכיאטרי, נכנסים לבית מאזן מרצון וביודעין מתוך כוונה לקבל את הטיפול הדרוש להם. לרוב הבית משתף פעולה עם קופות החולים. במקרים מסוימים, זכאים עמיתים למימון מלא למשך תקופת השהות, שהינה בין חודש לחודש וחצי. כמו כן, לבית ולמבוטחי משרד הביטחון יש חוזה הקובע כי במידת הצורך משרד הביטחון ישלם את מלוא העלות של שלושה חודשי טיפול. יחידים שאינם שייכים למסלולים המיועדים הוא המסלול הפרטי, והם משלמים על השהות בבית מכיסם.

כלל אצבע של הפעלת בית מאזן

בעת כניסתו של אדם אל הבית המאזן, דנים עם המטופלים באלמנט הבחירה שקיים אצל כולם ומכריע לתהליך הריפוי החל מראיון הקבלה ואילך. שני הצדדים משקיעים ומחויבים לתהליך כשותפים מלאים.

נקודת מבט הוליסטית גורסת שכל אדם הוא מיזוג ייחודי של הגוף, הרוח והנפש שלו. לכל אדם תכונות אישיות וצרכים ייחודיים המתקיימים במקביל בסיפור חייו. המטופל, צוות הבית ושאר חברי הקבוצה עובדים יחד על מנת לספק טיפול הולם, המאפשר אינטראקציות בין החלקים והצרכים הרבים. למרות פרק הזמן הקצר, הצוות של הבית המאזן פועלים לכך שהמטופל יוכל להתחבר לרבדים השונים בחייו ולפתח רצון לתקשורת שוטפת עימם.

צוות רב מקצועי מורכב ממומחים בטיפול בשיח, ליווי פסיכיאטרי, טיפול קבוצתי, אומנויות וטיפולים בגוף ובנפש. מדובר במעטפת גדולה שתתמוך במטופל ותאפשר לו לעסוק במגוון פעילויות ושיטות לחוות את עצמו.  הבית מספק הזדמנות מדהימה לחוות קהילה, חיבור, בית פונקציונלי ומפגש עם אנשי מקצוע דרך חיבור למרכיבי חיים ועשייה. זקוקים לעזרה, ומחפשים את המקום השלו להחלמה? צרו קשר עם עמותת ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud