המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

אשפוז יום פסיכיאטרי

טיפול יום פסיכיאטרי

הרפורמה בבריאות הנפש הביאה לא רק לפתיחה של לא מעט מוסדות המעניקים שירותי כמו טיפול יום פסיכיאטרי, אלא אף העלה את המודעות עבור אלו הזקוקים לכך. שכן טיפולים מסוג אלו עוזרים לא רק למתמודדי נפש אלא גם עבור אנשים המגיעים למצבי קיצון, החווים טראומות קשות וזקוקים לזמן לעכל וליווי מקצועי מנוסה ואדיב. את כל אלו כיום ניתן לקבל דרך מגוון קליניקות שונות, כאשר אחת המומלצות היא לא אחרת מאשר פטריק קליניק, המציעה שירותי פסיכיאטריה נרחבים, תוכניות גמילה שונות ועוד פתרונות פסיכיאטריים אחרים. לצד כל אלו נקבל גם שירותי מקצועי ומנוסה, המייאש את הקליניקה במהלך כל שעות היממה.

טיפול יום פסיכיאטרי – איך מגיעים?

על מנת לקבל הפנייה אל טיפול יום פסיכיאטרי, ישנם שני דרכים עיקריות לעשות זאת הראשונה היא טופס הפניה מטיפול יום בקהילה או עם טופס הפניה ועם טופס 17 למערך השירותים בבית החולים. מתן אישור לאשפוזים אלו ניתן במעמדים של ביקור בחדר מיון, מטופלים אשר ביקרו במרפאה לבריאות הנפש בקהילה, מטופל שעבר ביקור במרפאה אמבולטרית ומטופל אשר שהה מעל שישה ימים באשפוז מלא.

על כל אלו לעיתים ישנם "מדרגות" והתניות שונות לכןלעיתים יש לפעול בצורה מהירה ולא להתמהמה, שכן נוכל לקבל הטיפול הראוי לנו או לסובבים לנו בצורה הכי נכונה ומותאמת. כל זאת כמובן תוך כדי שמירה על סודיות רפואית של המטופל, כל שלב מיני השלבים בצורה הכי קפדנית שיש.

בחירה במוסד פרטי עבור טיפול יום

הבחירה במוסד פרטי עבור טיפול יום פסיכיאטרי היא דבר די שכיח כיום, כאשר היא לא מהווה קיצור של ההליכים ובעיקר ההמתנה המרובה, אלא מעניקה שירות בו כל מרכז נלחם על המטופל. מצב שכזה מעניק למתמודדי נפש רבים את הפריווילגיה לבחור את הטיפול הראוי והנכון עבורם, שכן ישנם כיום מרכזים שונים בעלי גישות כאלו ואחרות אשר יכולות להתאים למגוון אנשים באוכלוסייה.

לכן, בבחירה שכזו מומלץ לבחור אצל המומחים, כמו אצל פטריק קליניק המעניקים שירות פסיכיאטרי מהשורה הראשונה, עם מתקני שהייה מהטובים בארץ ומערך תרופתי חדיש.

אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי

היכן ניתן להירשם לאשפוז יום פסיכיאטרי

ישנם לא מעט מקרים בהם נהיה זקוקים לעזרה מקצועית ומנוסה, מקרים אלו יכולים להיות פגיעה בגפיים, פגיעות מערכתיות שונות ובשנים האחרונות גם המודעות לפגיעות נפשיות הולכת ועולה. ועל כן כיום טיפול פסיכיאטריים הופכים לא רק למקובלים יותר, אלא גם מקבלים כיסויים דרך ביטוחים שונים. על כן, אשפוז יום פסיכיאטרי הפך בשנים האחרונות להיות אחד מהכלים המעולים והיעילים להתמודדות עם מצבים נפשיים שונים, כל זאת בצורה דיסקרטית, מקצועית ורבת ניסיון. שירותים מסוג אלו נוכל לקבל גם אצל פטריק קליניק המובילים את התחום ומעניקים מנעד שירותים פסיכיאטריים.

מתי מומלץ להגיע אל אשפוז יום פסיכיאטרי?

לרוב, כאשר אנו נצטרך או הסובבים לנו יזדקקו לאשפוז יום פסיכיאטרי ינבע במרבית המקרים מהיסטוריה של מחלות נפש שונות, במקרים אלו יש להיצמד אל הסימפטומים הבאים בכדי לאבחן את הצורך. הראשון הוא הזיות מסוגים שונים, לעיתים מדובר בחפצים, אנשים שאינם קיימים או אנשים שהלכו לעומם ולצד זאת גם סימפטומים כמו כושר שיפוט לקוי אשר עלול להוביל לכדי מצבים לא נעימים ואף לסכנת חיים של הסובל מכך ולסובבים אותו.

בנוסף, ישנם סימפטומים שונים כמו אובדן קשר עם המציאות, אשר עלול לפעמים לבלבל בין הזיות אך אמור להיות חד וברור למי שאינו סובל מכך. אל כל אלו ניתן להוסיף את התנהגות תוקפנית אשר עלולה לסכן את הסביבה או את הסובלים ממחלה כזו או אחרת, על כן בהופעה של סימפטומים אלו מומלץ להגיע אל מקום מטפל ומקצועי.

מאפיינים של אשפוז יום פסיכיאטרי והחסרונות

במהלך אשפוז יום פסיכיאטרי, במרבית המקרים המטופלים יקלטו אל המחלקה הפתוחה לשם השגחה, אך ישנם מקרים מסוימים בהם המטופלים יזדקקו להשגחה צמודה יותר ובעלת שירותים וכלים מקיפים הרבה יותר בכדי להתמודד עם התקף כזה או אחר. עם זאת, טיפול יומי יוכל לעזור לעיתים בטווח הקצר ומרבית המטופלים יזדקקו לתוכנית שיקומית, רחבה ומותאמת אישית.

לכן, באשר בבחירת שירותים אלו לנו או ליקרים לנו, מומלץ להגיע אל מקום שיוכל להעניק לנו מעטפת מעולה לכל בעיה כמו אצל פטריק קליניק המובילים בתחום אשפוזי היום.

טיפול יום

טיפול יום

ישנם לא מעט מטופלים הזקוקים לשלבי ביניים שונים, אשר יוכלו להעניק להם השתלבות טובה יותר בחיי השגרה מחי קהילה טיפולים,  ולעיתים לעשות זאת בצורה ההפוכה בכדי "להתרענן" מהשגרה שעלולה להיות עבורם אינטנסיבית. סוג של טיפול זה נקרא טיפול יום והוא יכול להעניק סט כלים נרחב עבור מתמודדי נפש החווים מנעד רחב של נפילות מתח, חרדה מוגברת או התקפים לא רצוניים. כל אלו יכולים להיעשות כיום במגוון רחב של קליניקות מעולות כמו אצל פטריק קליניק. המובילים כיום במתן פתרונות פסיכיאטריים ומציעים טיפול יום, טיפולים פסיכיאטריים ארוכי טווח ואפילו תוכניות גמילה שונות.

מדוע לבחור טיפול יום?

המנעד הרחב בו נוכל להיעזר בו בעת השהייה בטיפול יום, יכול להיות יקר מפז עבור מרבית מתמודדי הנפש השונים. טיפולים שכאלו יכולים לשמור במידה ניכרת על חיי שגרה מלאים, אך עם  זאת להעניק מסגרת מכילה וטיפולית אשר תאפשר קבלת כלים ואוזן קשבת גם ברגעים קשים. כל אלו יוכלו להתבצע גם דרך מסגרת של קבוצה, מסגרת פרטנית אך בעיקר לאפשר למתמודדים יכולת טובה יותר בעתות משבר וחרדה שונים.

חלופה זו של אשפוז מציעה גם אופציה נעימה יותר למטופלים, ומדלגת על חווית האשפוז במיון פסיכיאטרי כך שגם הסובבים למתמודדים יכולים לחוות חוויה זו כחוויה נעימה ולא כטראומה או הצפה של תחושות לא נעימות. אל כל כמובן יש לציין כי במרבית הקליניקות כיום, נוכל לקבל מתקנים ברמה גבוהה במיוחד לצד צוות שירותי ומנוסה.

טיפול יום: תשלום וסודיות מלאה

בחלק מהמקרים בהם נזדקק לטיפול יום נוכל לקבל גם החזרים מטעם הקופה, יחד עם הפנייה והמלצה מרופא נוכל לקבל את השירות ללא תשלום כלל. עם זאת חשוב גם לדעת כי המידע הרפואי של כל מטופל המגיע לאשפוז יום או לכל משך זמן של אשפוז, נשמר בצורה קפדנית ואינו "דולף" לשום גוםר חיצוני כזה או אחר.

לכן, בבחירה בקליניקה לאשפוז יום או טיפול יום, מומלץ להגיע אל המומחים כמו פטריק קליניק המציעים מגוון שירותים פסיכיאטריים, עם צוות מקצועי מעולה ומתקני שהייה ברמה גבוהה.

טיפול יום פסיכיאטרי

אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי

כאשר מדובר בטיפולים עבור היקרים לנו או לנו, אנחנו נבקש את הטיפול הטוב ביותר, המקצועי והאמין שנוכל לקבל בשוק. אותו הדבר כאשר מדובר בהפרעות נפשיות שונות, שלא בדומה לפגיעות פיזיות שונות זקוקות למענה מקצועי ומנועה החל מהטיפול הראשוני. על כן אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי יכול להוות תשובה הולמת למגוון של פגיעות והפרעות נפשיות, החל מהלומי קרב ועד למקרי טראומה רבים ואחרים או הפרעות נפשיות שונות. ובבחירת טיפולים כאלו במצבי מצוקה או כחלק מתוכנית טיפול רחבה, עדיף לבחור מקום מקצועי ומנוסה כמו פטריק קליניק שיוכל לתת לנו את מעטפת מושלמת ומלאה עבורנו או עבור היקרים לנו.

מה היתרונות באשפוז יום פסיכיאטרי פרטי?

כאשר מדובר בפגיעות נפשיות או הפרעות שונות, אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי יכול להיות התשובה המעולה ולא רק בגלל המעטפת המשלימה לכל הצרכים של המטופל בזמן רגעים כל כך קשים, אלא גם בשל הדיסקרטיות שנוכל לקבל לכל טיפול. כל זאת תוך כדי התחשבות בצורכי המטופל, החל מדרכי הגעה ועד לקבלה של המטופל ושחרור מבוקר אל ביתו.

ומלבד הדיסקרטיות המתאפשרת במרפאות אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי, יכול להיות מציל חיים של ממש במקרים של "התקף" או "עמוק" של המטופל או אפילו שלנו, נוכל להגיע אל המרפאה ולקבל מסגרת תומכת ומכילה שלא תשפוט אותנו ותאפשר לנו להירגע בצורה מוחלטת ובלתי תלויה.

מתאים גם לבני נוער ולטיפולים מורכבים

אשפוז יום פסיכיאטרי פרטי מכיל בתוכו לא רק מעטפת מושלמת, אלא יכולת להפוך לדינמי ולהתאים עצמו לא רק למבוגרים אשר התעייפו ממרוץ החיים, אלא גם לבני נוער הסובלים מפגיעות נפשיות או הפרעות כאלו ואחרות. לכן, שימוש במרפאה פרטית לא רק ישמור על הדיסקרטיות של המטופל, אלא גם יוכל להכיל בני נוער ובעיות מורכבות ואחרות, תוך כדי טיפול משולב ומנוסה.

לכן, כאשר אנו מבקשים את סוג הטיפול הטוב והאיכותי ביותר עבורנו, נוכל להגיע אל פטריק קליניק המציעים מעטפת טיפול מושלמת, הכוללת טיפול מקצועי מהטובים והמנוסים בארץ, תרופות מתקדמות וחדשניות ותנאי שהייה מעולים ומצוינים לכל מטופל ומטופלת.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud