המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

התמכרות לסמים

הרגלים רעים עלולים להפוך לא פעם להתמכרויות קשות, הרגלים כמו צריכת סמי פיצוציות, עישון סמים באירועים חברתיים או שימוש בהם בעתות משבר בהחלט עלול להוות חלק הליך של התמכרות. על פניו נראה כי לא מעט מקרב הצעירים כיום משענים, אך התמכרות לסמים איננה נעוצה לעיתים באופי השימוש אלא לעוד מישורים כאלו ואחרים בחייהם של המשתמשים. מישורים כמו עבודה, זוגיות, חיי חברה ובעיקר יציבות והתקדמות ממשית בחיים, עלולים להיפגם עם שימוש גובר של סמים שונים ולסכן את חיי המשתמשים. לכן, במקרים של התמכרות, שלנו או של הסובבים לנו מומלץ להגיע אל מרפאת פטריק קליניק המציעה מגוון תוכנית גמילה, טיפולים פסיכולוגים ועוד.

סימנים המעידים על התמכרות לסמים

התמכרות לסמים מלווים במספר סימנים שונים היכולים להתבטא בצורה הבאה: שימוש תדיר בסם ללא קשר לסיטואציה ולהוויה בה נוכח המשתמש (עבודה, משחק כדורגל או צפייה בטלוויזיה). סימנים נוספים כמו תלות פיזית המלווה בכאבים, רעידות בכל הגוף ותלות והתניית השימוש בהפסקה של כאבים בין אם בצורה פיזית ומודעת ובין אם בצורה לא מודעת. כלו הסימנים הללו יכולים גם להתלוות בניתוקים חברתיים, פיטורין ואפילו פרידה מבני ובנות זוג.

לכן, אחד השלבים החשובים במהלך הגמילה מהתמכרות שכזו, הוא ללא ספק שלב ההודאה והיציאה של המטופל אל עבר תהליך של גמילה. שלב זה הוא קריטי כי הוא משולב לא רק בהודה עצמאית, אלא בסביבה תומכת שאמורה לא רק להכיל את ההודאה אלא את נזקי ההתמכרות.

הדרך הנכונה להתנקות לאחר התמכרות לסמים

בניסיון להיגמל מהתמכרות לסמים חשובה לא פחות מהודאה גם סביבה רפואית תומכת, שכן גמילה מסוגים שונים של סמים עלולה להתלוות דרך שלל תסמינים שעלולים לא פעם להיות מבהילים ואף לגרום למטופל לסגת מההליך. לכן מעטפת כוללת כמו מוסד גמילה פרטי או קליניקה ייעודית אשר יוכלו לספק את כלל השירותים, מפנאי ועד רפואה, יספקו אחוזי הצלחה גבוהים למטופלים.

ובבחירה של קליניקה שכזו, מומלץ להגיע אל פטריק קליניק המובילים בטיפולי גמילה מכל הסוגים ומציעים סגל מקצועי מהשורה הראשונה, עם מתקני שהייה מעולים וטיפולים מגוונים ומותאמים.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud