המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

כיצד להחזיר את האיזון הנפשי של האדם?

מטרת האשפוז הפסיכיאטרי היא להחזיר את האיזון הנפשי של האדם והיא אפשרות אחרונה שלעתים קרובות זמינה למטופלים. במקרים של משבר נפשי ניתן להתאשפז במחלקה פסיכיאטרית בבית חולים רגיל או לחפש חלופות אשפוז במכונים המציעים אשפוז פרטי או אשפוז יום. מטרתו של מרכז ניקה ישראל היא לפתח תוכנית שיקום להתמודדות עם המשבר או האתגר הנפשי, בדיוק כמטרה של כל אשפוז. עם התמדה וניהול נכון של אנשי מקצוע, גישה זו תאפשר למטופל לחזור ולהשתלב מחדש בחברה בבריאות טובה.

מאילו מטפלים מורכב הצוות של מרכז לאשפוז פסיכיאטרי?

במסגרת חלופות אשפוז מתקיימות דרגות שונות של ניטור אחר המטופל, והחיים מתנהלים ב"בועה" מוגדרת. למטופל יש מעט שליטה על לוח הזמנים שלו, מה שאמור לשחרר אותו להתמקד בשיקום שלו. צוות רב מקצועי של אחים, פסיכיאטרים, מטפלים מסוגים שונים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ואחרים מעניק השגחה וטיפול אינטנסיביים במרכז ניקה ישראל. כל עובד בית חולים בעל מומחיות משלו נמצא שם כדי לאבחן, לטפל ולהחזיר את החוסן הנפשי של המטופל. לוח הזמנים לכל אורך האשפוז הוא מלא במיוחד וכולל פעילויות חברתיות, טיפולים תרופתיים ורגשיים שונים, קביעת זמני ארוחות, שעות שינה ושעות ערות ברורות וזמני שינה ויקיצה מוגדרים.

חלופות אשפוז עבור התנהגות תוקפנית המסכנת את המטופל או את הסביבה

הסבירות שהפסיכיאטר יגיע למסקנה שאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי הוא דרך הפעולה הטובה ביותר גדלה ככל שרמת הסיכון למטופל או לסביבתו עולה. בנוסף, הדבר מעלה את האפשרות שהאשפוז יהיה בכפייה. על האשפוז הכפוי ניתן להחליט על ידי פסיכיאטר מחוזי, מנהל מוסד פסיכיאטרי המציע חלופות אשפוז או בית המשפט, לפי הנוהל העדכני של משרד הבריאות. למי שמאושפז או נאלץ לקבל טיפול יש זכות לייצוג משפטי מצד המדינה והוא יכול לפנות אליה במגוון דרישות הנוגעות לאשפוז, לרבות ערעורים על החלטות אשפוז, השגות על הטיפול עצמו כפי שניתן ועוד. בקנה מידה רחב נהוג כיום לראות אשפוז מסוג זה כ"רע הכרחי". הצוות הרפואי ירצה להשתמש בכל חלופות הטיפול הזמינות לפני שיבחר לאשפז את המטופל אם קיימות כאלה. לבירורים על חלופות אשפוז זמינות לפי מצבו של המטופל, צרו קשר עם ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud