המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

מגוון רחב של טיפולים בבעיות נפשיות שונות

כאשר מטופלים נכנסים לסביבת אשפוז יום, הם צופים לעתים קרובות פגישה אחת עם הפסיכיאטר ופגישה נוספת עם הפסיכולוג. במקום זאת, הם מגלים שלוח הזמנים של מרכז המציע חלופה לאשפוז פסיכיאטרי עמוס בפגישות. למעשה, טיפול בגבולות יום רגיל מציע מגוון רחב של טיפולים המטפלים בבעיות נפשיות שונות במטרה לספק הקלה בהקדם האפשרי. לכן, במרכז ניקה ישראל מתחילים את הטיפול בהנחה שהשיפורים יתרחשו מהר יותר ובמקומות טובים יותר ככל שהטיפולים יהיו יסודיים ומקיפים יותר.

מה הם הטיפולים במסגרת חלופה לאשפוז פסיכיאטרי?

ישנה אפשרות טיפול במסגרת המחייבת עבודה אישית פרטית ומרוכזת במסגרת חלופה לאשפוז פסיכיאטרי. בנוסף, טיפולים קבוצתיים המאפשרים צמיחה של יכולות חברתיות שעשויות להיות מוצגות בסביבה בטוחה. הן אחת השיטות המוצלחות של הטיפול במסגרת זו. המטרה העיקרית של הטיפול היא לעזור לאנשים שעוברים משבר פתאומי או זמני, ייאוש או חרדה אשר מפריעים לתפקוד תקין ובריא.

כיום, אשפוז במרכז המהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי עשוי לכלול מגוון טיפולים החיוניים להיבטים הרבים של חייו של אדם. כתוצאה מכך, חולה הנכנס לטיפול במחלקת היום זכאי ל:

טיפול רגשי נועד לסייע לאדם לשפר את ההערכה העצמית שלו, להבין את המניעים שלו ולשלוט ברגשותיו.

טיפול קוגניטיבי התנהגותי כולל הסתכלות על הרעיונות והפעולות של האדם בשיתוף עם המטפל כדי לקבוע כיצד הם משפיעים עליו וכיצד להפוך לסתגלנית יותר.

טיפול קבוצתי מטפח את הצמיחה והשיפור של מיומנויות חברתיות, למידה בין אישית, מחזק תחושת שייכות, קבלה ונותן למשתתפים תקווה ששינוי אפשרי בכך שהוא מאפשר להם להיות עדים לחברי הקבוצה המתמודדים בהצלחה עם בעיות בהן הם נאבקים ומתגברים עליהם. .

טכניקות טיפוליות שונות העוזרות לאדם לצלוח משבר נפשי

מתוך כוונה להתגבר על ההרגל האנושי להתבונן בביקורת, השוואה ושיפוט כלפי העולם באמצעות טכניקה של אימון הנפש להישאר במצב קיים, טיפול קבוצתי בשיטת מיינדפולנס כולל תשומת לב מכוונת ולא שיפוטית לחוויות המתרחשות בהווה. בעשורים האחרונים, כמות הולכת וגדלה של מחקרים הוכיחה שפיתוח ושימוש בטכניקות מיינדפולנס עשויים להפחית מתח נפשי ובאופן כללי לשפר את איכות החיים של האדם, במיוחד בעת משבר. לקבלת פרטים נוספים על אפשרויות להתמודד עם משבר נפשי, צרו קשר עם ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud