המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

אלטרנטיבה לטיפול פסיכיאטרי בזמן משבר נפשי

למי שחווה משבר פסיכיאטרי בית מאזן פרטי משמש אלטרנטיבה לטיפול פסיכיאטרי באשפוז. הקונספט נוצר מתוך ידיעה שעבור אנשים שחווים משבר נפשי, אשפוז מסיבות פסיכיאטריות יכול להיות מדי פעם חוויה כואבת ואפילו מחרידה. כמו כן, בית מאזן מסייע בניהול עומס העבודה במוסדות פסיכיאטריים, דבר שמאפשר טיפול רפואי מתאים בעת משבר נפשי. בניקה ישראל מבינים את צורך לפק לאנשים במשבר את הפינה הפרטית, השקטה והשלווה, כדי להתאושש ולאפשר להם להחלים במהירות, ולכן הבית המאזן של ניקה ישראל הוא בין המומלצים בארץ.

מה היא המשמעות של בית מאזן פרטי?

תפיסת בית מאזן פרטי מבקשת להציע מגוון טיפולי רחב המשלב צוות מקצועי של רופאים, פסיכולוגים ומטפלים נוספים, עם פעילויות פנאי והעשרה כמו מלאכת יד, יצירה, טיולים בטבע ועוד. אם הם אינם בסכנה דחופה, המגורים מיועדים למטופלים בוגרים מעל גיל 18 אשר חווים משבר נפשי. לסובלים משבר נפשי וזקוקים לסיוע טיפולי, הבתים מספקים מסגרת טיפולית מתקדמת בקהילה המקומית. לרוב, הבתים מעוצבים בטוב טעם, מטופחים ומרוהטים בפריטים עכשוויים. הבתים כוללים חדרי מגורים נפרדים המספקים בדידות ושקט וכן אזורים משותפים המעודדים מפגשים חברתיים. חצרות הבתים גדולות וכוללות מקומות ישיבה רבים.

מה מייחד את הבתים המאוזנים?

בנוסף להכרה בערך האשפוז במוסדות פסיכיאטריים, בית מאזן פרטי מציע אלטרנטיבה טיפולית רציפה לאשפוז למי שחווים משבר נפשי. ניתן להתאים עבורם את המסגרת האלטרנטיבית, התומכת והמקצועית הזו. על פי ההסכם עם הקופה או משרד הביטחון, משך השהות בבית מוגבל בזמן.

בבתים פועלים בהתאם לדרכים המתגבשות בתחום בריאות הנפש כאשר גישת ההחלמה מושתתת ביסוד התהליכים ואיתה תפיסת הפרט במרכז. חדשנות לצד אחריות. בבית יש כל הזמן צוות מקצועי, המזמנות הזדמנויות ללמידה, הכשרה והתמקצעות. פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, רופאים ומטפלים הם בין אנשי המקצוע הרב-תחומיים האמונים על המגורים.

לכל מטופל נוצרת תכנית ייחודית לאורך הטיפול האינטנסיבי בצורה דינמית ומשתפת ומסייעת במעבר מהבית לשגרה יומיומית אידיאלית. כתוצאה מכך, שיטות טיפול משפחתיות ומערכתיות מופעלות מתוך כוונה לעזור למטופל לשמור על מסגרת חמה ותומכת. בהתאם לצרכי הפרט, המשבר מנוהל על ידי מתן טיפול ותמיכה במהלך כל ימות השבוע, וכל שעות היממה. אם אתם מתעניינים לגבי בית מאזן פרטי, צרו קשר עם ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud