המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

מגוון מטפלים מקצועיים – כך זה עובד

מדי שנה מתאשפזים כ- 22,000 איש במוסדות פסיכיאטריים. לאור משבר הקורונה והלחץ המתמשך המאפיין את החיים המודרניים, מדובר בסטטיסטיקה די גבוהה שעלתה בהתמדה בשנים האחרונות. התוכנית הטיפולית בבית מאזן מנוהלת על ידי העמותה לבריאות הנפש, במטרה להפחית את העומס המשמעותי המוטל על המחלקות הפסיכיאטריות בבתי החולים ובמקביל לתת לסובלים ממשבר נפשי חלופה איכותית. עם משלמים עבור בית מאזן מחיר משתלם, חשוב לוודא כי המטופל מקבל את כל מה שמגיע לו מבחינת הזכויות והכרה. ניקה ישראל מכירים בכל הזכויות המגיעות לאנשים העוברים משבר וזקוקים לאשפוז חלופי. בניקה ישראל תוכנו לקבל את הטיפול המסור והמקצועי ביותר.

למה עבור בית מאזן מחיר והיתרונות חשובים?

בחיפוש אחר בית מאזן מחיר נוח, יש לזכור כי מדובר באופציה המאפשרת לאדם שחווה מצוקה נפשית או התקף פסיכוטי לקבל טיפול אינטנסיבי המותאם למצבו ללא צורך באשפוז במחלקה פסיכיאטרית סגורה. בית מאזן בנוי באופן בו בזמן השהייה המטופל מקבל פעילויות חינוכיות, אישיות וקבוצתיות וצוות מקצועי מהשורה הראשונה. אלו נועדו לספק תהליך שיקום וטיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במטרה לאפשר לעוברים משבר נפשי להשתלב מחדש בחברה באופן הדרגתי ובטוח.

מקום של נחמה ותמיכה קהילתית

ניתן למצוא סוגים שונים של בתים מאזני- רק גברים או רק לנשים, או לשניהם ביחד. אם תהיתם, עבור בית מאזן מחיר נוח, תחשבו גם איפה הוא ממקום. האם חשוב לכם שהבית יהיה ממוקד בסמיכות למתקנים רפואיים, או שאתם מעדיפים התבודדות ושקט?

שלוש קופות חולים- כללית, מכבי ולאומית, וכן משרד הביטחון, מממנות את שהותה של אדם בבתי האיזון. מבוטחי קופות אלו או אנשי כוחות הביטחון יוכלו לבקר אצל הפסיכיאטר הקרוב ביותר לבקש הפניה לבית מאזן על פי הכוונה. בבית המאזן של עמותת ניקה ישראל יש את היחס בין צוות למשתכן מהגבוהים ביותר, תמצאו בבית פסיכולוג, פסיכיאטר ועוד מגוון מטפלים מקצועיים שיעזרו למטופל לצלוח את המשבר הקשה בחייו. מעבר לטיפולים הסטנדרטיים, הדיירים משתתפים במגוון פעילויות המשלימות באופן מושלם את הטיפול הטיפולי והפעילות המעשירה בעולם של כל אדם. זה כולל פעילות גופנית, גינון טיפולי, פסיכודרמה, כתיבה ומאמצים יצירתיים אחרים. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרתם המקצועית של אנשי מקצוע בבית מאזן, צרו קשר עם מרכז ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud