המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

בית המשמש כקהילה טיפולית זעירה

נשים המחפשות בריאות נפשית, רגשית ופיזית במקום שלו עם נוף מרהיב, יכולות למצוא את זאת בעזרת בית מאזן לנשים. זה הוא בית המשמש כקהילה טיפולית זעירה בתוך עמותה גדולה יותר ומעודדת. הבית המאזן של ניקה ישראל היא קהילה תומכת, הכוללת צוות של אנשי מקצוע מומחים בתחום גוף והנפש. לפי אמונתם של אנשי הצוות כל אדם הוא יצור שלם עם גרעין חי ובריא השואף להתרחב ולהתפתח. לכל אחד יש את הזכות לחיות כשווה בין שווים ולהתבטא בדרכו המיוחדת, ללא קשר לליקוי שלו. לכן גם אדם החווה משר נפשי, יכול לקבל מענה מכבד ותומכך, כזה שיעזור לו לחזור לחייו הרגילים במהירות.

מה היא מטרתו העיקרית של בית מאזן לנשים?

בית מאזן לנשים נועד לספק מענה לנשים אשר עוברות משבר נפשי. המטרות של הבית הן:

  • יצירת בית נעים שיספק מרחב לפעילות נפשית ורגשית.
  • יצירת תהליך טיפולי המכין כל אישה למסלול חזרה לחיים אוטונומיים וקהילתיים בהתאם לכישרונותיה ולדרישותיה, תוך שמירה ותמיכה, מענה לדרישות לא רק של האישה אלא של קרובי המשפחה.
  • אפשרות להשתלב בחברה מחדש.

כיצד בית מאזן עוזר בכל תחומי החיים?

  • בתחום החברתי, דרך חיים משותפת, אחריות ותמיכה הדדית.
  • במקום העבודה מעריכים עבודה פיזית, כמו גם שילוב של עבודת כפיים ובעלות על גינת ירק לשימוש ביתי.
  • ברמה האישית יותר, העשרה בזמן הפנוי, הרחבת נקודות מבט, וכן תמיכה אישית ממומחים במגזרים הטיפוליים הרבים.

בית מאזן לנשים כולל מלווים האמונים על מתן טיפול אישי מסביב לשעון, בסופי שבוע ובחגים. הרקע והעבודה המשלימה של המלווים מגוונים, כמו גם גילם. הצוות המטפל בבית כולל עובדת סוציאלית, רכזת טיפול, מטפלת רגשית, פסיכולוגית פסיכיאטרי אשר מאפשר את הליווי הראוי, האישי והמקצועי של המלווים. עבור הנשים שבחרו שבחרו בשהייה בבית מאזן, הן מקבלות תמיכה נפשית ופיזית כאחד. בבית, הכל חדש לגמרי, וניתן להתאמה פונקציונלית ואסתטי. הבית, לרבות הפריסה, הבנייה והאבזור הפנימי שלו, עומד בקפדנות בכל הדרישות שנקבעו על ידי משרד הבריאות להפעלת בתים מאזנים. גם הבית המאזן של ניקה ישראל עומד בכל הדרישות של משרד הבריאות, וכל שעליכם לעשות לקבלת מידע נוסף, הוא להרים טלפון.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud