המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

טיפולים במצבי מצוקה נפשית קשה

בעוד שרוב האנשים אינם זקוקים לאשפוז כפוי, אנשים רבים מבקשים אשפוז פסיכיאטרי פרטי. רוב האשפוזים מתבצעים בהסכמת החולה ומבחירה חופשית, גם כאשר ישנה מצוקה קשה לחולה או למשפחתו. ההצדקות לאשפוז פסיכיאטרי הן רבות ומגוונות, והן מבוססות על מגוון מצבים נפשיים, מהפרעות אכילה דרך הפרעות חרדה ועד סכיזופרניה. בהתאם לפרט ולחומרתו של המקרה, יש להחליט אם להמשיך באשפוז פסיכיאטרי מלא או לבחור בטיפול נפשי הניתן במסגרת פרטית. ניקה ישראל מספקים אשפוז פסיכיאטרי למטופלים אשר זקוקים לטיפול של צוות מקצועי רב תחומי, אשר ישגיח ויקד את המטופל על עבר ההחלמה.

מתי צריך לשקול אשפוז פסיכיאטרי פרטי?

אשפוז פסיכיאטרי מלא במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים ציבורי או אשפוז פסיכיאטרי פרטי יכול להציע פתרון מקיף במצבים בהם החולה אינו מסוגל לחזור הביתה למשל במסגרת אזפוז יום פסיכיאטרי. טיפול מסוג זה כולל גם פסיכותרפיה, טיפול תרופתי ותוכניות שיקום בסיוע עובדים סוציאליים כדי לסייע למטופל להשתלב מחדש בקהילה בסיום האשפוז. אנשים הסובלים ממחלות נפש קשות או מתמשכות מגיעים לעיתים קרובות למוסדות פסיכיאטריים. לרוב, מדובר באנשים עם מצבים נפשיים לא יציבים שחווים תסמינים כמו הזיות ואשליות, ניתוק מהמציאות, מגבלות תפקודיות חמורות, אגרסיביות שמסכנת אחרים או את עצמם, בעיות נפשיות וכדומה.

סוגי טיפולים נפוצים המועברים במסגרת אשפוז פסיכיאטרי

בהלך אשפוז פסיכיאטרי פרטי ניתן טיפול פונקציונלי-שיקומי המנסה לאתר את החוזקות התפקודיות של האדם, לסייע לו להחזיר את התפקודים שהיו לו בעבר, או לעזור לו לבנות יכולות בסיסיות הכרחיות כמו מיומנויות חברתיות ופעילות גופנית (ספורט עוזר לווסת את מצב הרוח ותחושת המסוגלות).

פעילות גופנית משפרת את הקשר בין הגוף לנפש בכללותה. בשנים האחרונות התפרסמו מחקרים על הקשר בין תזונה נכונה, פעילות גופנית מותאמת ובריאות נפשית. בתיאוריה, זה נכון שטיפול פסיכיאטרי פרטי הוא אינטנסיבי יותר מאשפוז פסיכיאטרי טיפוסי. עם זאת, הוא מותאם טוב יותר לצרכי המטופל ומגלה כבוד בכך שהוא מאפשר לו להישאר קרוב למשפחתו תוך גיוס משפחתו וקהילתו להחלמה וחזרה לתפקוד מלא. לקבלת מידע מקיף ל אשפוז פסיכיאטרי במכון פרטי, צרו קשר עם מרכז ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud