המקום פועל במתכונת של מרכז גמילה בלבד ללא בית מאזן

אסטרטגיה לטיפול במחלות נפש

אשפוז במסגרת אשפוז נפשי פרטי הוא אסטרטגיה לטיפול במחלות נפש. במדינת ישראל, האשפוזים הפסיכיאטריים השתנו באופן משמעותי לאורך השנים, בדומה לכל סוג של טיפול במחלות נפש. מבחינה היסטורית, המטרות העיקריות של אשפוזים פסיכיאטריים היו לשמור על החולה מפגיעה בעצמו או באחרים ולהרחיקו מפעילויות יומיומיות טורדניות. עם זאת, עם הופעת מגוון רחב של אפשרויות טיפוליות משקמות והתקדמות פורצת דרך בתחום הטיפול התרופתי, כל מטרת האשפוזים הפסיכיאטריים השתנתה. כיום עדיפות אשפוז קצר מועד על פני אשפוז ארוך בבית חולים פסיכיאטרי. עבודתם של הצוות המקצועי במרכז ניקה ישראל נעשית מתוך מאמץ לתמוך בשיקום המטופל בצורה יעילה ומהירה ולהחזירו למסלול חייו הקבוע בהקדם האפשרי.

היכן מתבצע אשפוז פסיכיאטרי?

כיום, מטופלים הזקוקים לתמיכה נפשית יכולים לקבל זאת במספר מסגרות טיפוליות. לרשות חולי נפש עומדות מגוון אפשרויות טיפול, לרבות אשפוז במחלקה פסיכיאטרית בבית חולים ציבורי או אשפוז נ]שי פרטי. גם אשפוז יום או אשפוז חלקי הן אפשרויות. נכון לעכשיו, שירותי בריאות הנפש מוצעים גם באמצעות מרכזים קהילתיים, בהם ניתן לפנות לייעוץ פסיכולוגי או פסיכיאטרי. ניתן כמובן לפנות גם לפסיכותרפיסט או פסיכיאטר לעזרה, כמו גם למומחים אחרים לבריאות הנפש.

קהל היעד עבור אשפוז נפשי פרטי

מטופלים בני 18 לפחות ויכולים לבקש אשפוז נפשי פרטי. אנשים שחווים הפרעות מצב רוח, הפרעות חרדה, סכיזופרניה ומחלות נפש אחרות במצבי משבר או החמרה נכללים בקבוצת המטופלים. קבלת המטופל למחלקה מסמן את תחילתו של תהליך ההחלה ותכנון עתידי. המטופל מופנה לטיפול נוסף לאחר יציאתו מהמחלקה בהתאם לתוכנית הטיפול שנקבעה ומותאמת במיוחד עבורו. בניקה ישראל דואגים למטופלים, כך שהם לא ירגישו כי הם צריכים להתבייש שהם נמצאים באשפוז נפשי. להפך, זמן שהותם ברכז ניקה ישראל יאפשר להם להביט בתוך עצמם, לפתור בעיות לא פתורות שמעיקות על חייהם ולהגיע להחלמה נפשית מלאה. לקבלת מידע מלא על תהליך אשפוז נפשי פרטי במרכז ניקה ישראל, על צוות המטפלים המקצועי של המרכז, ועל מגוון שיטות טיפול הזמינות למטופלים, ניתן ליצור קשר ישירות עם ניקה ישראל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם..




    cloud
    cloud