גמילה מפרקוסט

מרכז גמילה מפרקוסט

גמילה מפרקוסט הינה חשובה כדי לבטל את התופעות השליליות הנוצרות בעת ההתמכרות הזאת. ככל שמקדימים לעשותה כן ייטב כי עלולים להיגרם נזקים רבים. הטיפול במתמכר נעשית תחת השגחה רפואית. כל אחד יזכה לתוכנית טיפולית המותאמת למצבו. "ניקה – ישראל" מרכז משולב לטיפול בהתמכרויות עוסק בנושא וניתן לקבל אצלו מידע רב. 03-376-0499

גמילה מפרקוסט מובילה לאורח חיים נורמטיבי

גמילה מפרקוסט חשובה על מנת לשוב לאורח חיים סביר ונורמלי. מדובר על תרופה לשיכוך כאבים הניתנת על פי מרשם בנסיבות שונות. כך לאחר ניתוחים, טראומות, בעת מחלות מסוימות ועוד. השימוש הממושך בה כרוך בסיכון גבוה לתלות הגורמת לנזקים לטווח ארוך. ההתמכרות נגרמת בגלל שאחד המרכיבים בה מבוסס על סם נרקוטי ומשום כך השפעותיה האופוריות הפועלת ישירות על מערכת העצבים. התרופה יוצרת, בין היתר, דחף בלתי נשלט לשימוש בה. ההתמכרות פוגעת באיכות החיים של המתמכר אליה במערכת יחסיו במשפחה ובחברה ועוד. בין התסמינים המופיעים ניתן לזהות: שינויים במצב רוח, בלבול, קשיים בשינה, דכאון, זעם הסתגרות ועוד. הגמילה נעשית על פי תכנית אותה מכין מומחה. מסייע לו צוות של מטפלים בתחומי טיפול בהתמכרות  שונים.

תהליך הגמילה מורכב אך נצלח אותו יחד!

הגמילה נעשית בתהליך מורכב ותחת בקרה ופיקוח. לאחר האבחון יתחיל השלב הראשון במהלכו ימנעו גישה לתרופה הנ"ל. בעת הזאת יופיעו תסמינים כמו הצטננות, כאבי שרירים, נזלת צמרמורות ועוד. בהמשך עלולים להתגבר לכדי כאבי בטן, בחילות, רעידות, עצבנות ועוד. בשלב מאוחר יותר יתחיל השיקום שנועד להגביר את המוטיבציה של המטופל להתמודד עם המצב העכשווי. הן ופעילויות נוספות פועלות על הצד הרגשי קוגניטיבי. המטרה היא לעודדו למציאת כוחות פנימיים אשר יסייעו לו לצאת מהמשבר בעצמו. זאת הדרך הנכונה גם למניעת חזרתו להתמכרות המסוכנת הנ"ל.

מרכז טיפולי בעל יכולות

"ניקה – ישראל" מרכז משולב לטיפול בהתמכרויות מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה, הפנמה והכלה, מחירים נוחים ועוד. למנהליו יש ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים והשתלמויות, מטיפולים מוצלחים בלקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו לסייע. 03-376-0499